שלושה מצטיינים ובלם מאכזב: ציוני הקמפיין של הנבחרת

ערן זהבי, בירם כיאל, לואי טאהא
ערן זהבי, בירם כיאל, לואי טאהא | אודי ציטיאט

דור פרץ, בירם כיאל וטאלב טוואטחה זכו לציון הגבוה ביותר, לואי טאהא לא סיפק את הסחורה. כמה קיבלו ערן זהבי ומואנס דאבור? תומר חבז עם הגיליון המלא

(גודל טקסט)

לאחר לילה דרמטי שהסתיים בפספוס עם הפסד 3:2 בסקוטלנד, הגיע הזמן לסכם את הקמפיין הראשון של המאמן אנדי הרצוג. גיליון הציונים המלא של שחקני נבחרת ישראל, שסיימה את דרכה בליגת האומות במקום השני.

גיא חיימוב-5
שוער מכבי חיפה עמד בשער במשחק הראשון בקמפיין מול אלבניה, בו נכנעה ישראל. למרות ההפסד, חיימוב הציל מספר מצבים והפגין משחק לא רע.

אריאל הרוש-7
לאחר שנים בהן לא היה לישראל שוער יציב בשער, הרוש המשיך את התקופה הטובה שלו מהפועל ב"ש ורשם מספר הצלות קריטיות, בעיקר במשחקי הבית מול סקוטלנד ואלבניה דווקא בדקות בהן ישראל נלחצה לשערה ושמר על המומנטום כחול לבן. לא נשכח את הבישול המדהים לחמד בניצחון הביתי על אלבניה.

אלי דסה-5.5
בניגוד למשחקי הליגה, בהן דסה רגיל לחרוש את אגף ימין ולעלות פעמי רבות לחלק ההתקפי, הפעם, מגינה של מכבי ת"א היה מתון יותר ונראה כמבוגר האחראי.


מבוגר אחראי. דסה (Gettyimages)

ניסו קפילוטו-5
שיחק במשחק הראשון מול אלבניה, אך לא הרשים והיה אחראי על לפחות טעות אחת. מאז, לא חזר לשחק, גם בגלל פציעה.

לואי טאהא-4
לא קמפיין שירצה לזכור. סבל מאוד במשחק החוץ בסקוטלנד.

עאיד חבשי-5
לא קמפיין גדול של בלם מכבי חיפה, אך בטח אחד כזה שייתן לו ביטחון וניסיון להמשך. הפוטנציאל קיים וככל שיצבור יותר משחקים, גם יוכל לבסס את מקומו.

שרן ייני-6
המחמאה הכי גדולה שניתן לתת לקפטן מכבי ת"א היא שבקושי הרגישו שהוא נמצא. אחרי אין סוף הספדים, ייני קיבע את מקומו במרכז ההגנה ונראה שגם מערך שלושת הבלמים, עשה לו טוב.

איתן טיבי-6
מה שלא טוב למכבי ת"א, מספיק טוב לנבחרת ישראל. עוד שחקן ששיקם את התקופה הרעה שלו דרך הנבחרת, שרשם קמפיין שקט.

עומרי בן הרוש-6
עד לפני פחות מחצי שנה: מנודה ממכבי חיפה ולא בכיוון של נבחרת ישראל. נכון לחודש נובמבר-מגן פותח ומוביל בלוקרן הבלגית ובלם פותח בנבחרת ישראל-וזה אומר הכל.

טאלב טוואטחה-7.5
מהמצטיינים בקמפיין ואולי המצטיין הראשי. הנהנה העיקרי משיטת חמשת שחקני ההגנה, אשר איפשרה לו לצאת קדימה ללא היסוס ולהפוך למעין קיצוני שני.


אולי המצטיין הראשי. טוואטחה (אודי ציטיאט)

דור פרץ-7.5
מההפתעות המרעננות של הקמפיין. הפך לבאנקר של הרצוג במרכז השדה ואפילו הצטרף יותר לחלק ההתקפי. לא סתם זכה למעקב של קבוצות מהפרמיירליג במשחק החץו מול סקוטלנד. כבש מול סקוטלנד במשחק בסמי עופר.

ביבראס נאתכו-6.5
קפטן הנבחרת והאדריכל, סיפק עוד קמפיין סולידי. אמנם לא בלט יתר על המידה, אך היה שם באיזורים המסוכנים וסיפק את מסירות העומק שגרמו לסכנה באיזור היריב.

בירם כיאל-7.5
הגיע לנבחרת בתקופת השיא בברייטון והוכיח מדוע זכה לקרדיט המחודש ממאמנו כריס יוטון עם שער מול סקוטלנד בבית ועוד שער מרהיב במשחק החוץ. נייד, מעורב וגם תוקף. עם קצת יותר חדות יכל לכבוש יותר בתחילת הקמפיין מול אלבניה בחוץ.

ערן זהבי-6
למרות התקרית וזריקת סרט הקפטן, זהבי חזר לסגל הנבחרת בהחלטה שנויה במחלוקת, אך נעדר בעצם משני המשחקים המשמעותיים של הנבחרת: מול אלבניה וסקוטלנד וסיים קמפיין שהוא לא ירצה לזכור. לא נשכח את ההחמצה הגדולה מול אלבניה במחזור הפתיחה. פיצה מעט בזכות השער שכבש בסקוטלנד.


ההחמצה באלבניה הותירה טעם מהר (אודי ציטיאט)

דיא סבע-6
אחת מההפתעות החיוביות. מינף את העונה הגדולה במכבי נתניה והמעבר להפועל ב"ש גם בנבחרת, וכבש את השער השני בניצחון על אלבניה. גם במשחק בסקוטלנד נכנס כמחליף ובלט.

תומר חמד-6
חמד לא השפיע על נבחרת ישראל בקמפיין הזה כמו בד"כ, אך זכה לכבוש את אחד השערים החשובים בקמפיין, שער היתרון מול אלבניה בטוטו טרנר בשלב מוקדם, שער ששיחרר את הנבחרת.

מואנס דאבור-6.5
הוא אומנם לא כבש בקמפיין הזה, אבל מואנס דאבור הגיע הפעם על תקן שחקן מוביל.ומלבד הגולים, אפשר להגיד שהוא גילה יכולת טובה. מנהיגות, לחץ על ההגנה והמון רצון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי