כיאל: "רוצים לעשות כותרות על חשבוני". ייני: "זה לא נאום פרישה"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | אודי ציטיאט

הקשר התייחס לפוסט שעורר סערה: "החמאתי לחברים שלי, זה הכל". הבלם: "כל עוד רוצים, אני אתן עצמי". חמד: "זה לא היה מצב של מאה אחוז". וגם: התגובות של ביברס נאתכו, עומרי בן הרוש ואריאל הרוש

(גודל טקסט)
"היו הרבה דברים טובים במשחק, אבל זו אכזבה. כולם נתנו הכל, יש התקדמות, אבל לצערי זה לא הספיק", כך סיכם בירם כיאל, כובש השער הראשון, את ההפסד של נבחרת ישראל 3:2 בסקוטלנד בקרב על פלייאוף ליגת האומות".


כיאל הוסיף: "התחלנו טוב, כבשנו ראשונים, אבל הלכנו אחורה וספגנו פעמיים לפני המחצית. למה לא חגגתי? שיחקתי בסקוטלנד והמקום הזה עזר לי להגשים את החלום לשחק באירופה. מכבדים ואוהבים אותי כאן. רציתי כמובן לנצח, אבל גם לתת להם כבוד".


על סערת "פוסט הבוסים": "באתר מסוים כתבו מילים ואני לא יודע מי זה כתב, אבל מושג בשפה הערבית אין לו. אני החמאתי לחברים וזה כל מה שהיה. הנבחרת משחקת ביחד והיא מאוחדת – רואים את זה על כר הדשא. אם מישהו רוצה לעשות כותרות על חשבוני וזה עושה לו טוב – שיהיה לו לבריאות".


ביברס נאתכו: "ההפסד הזה הוא עובדה. חבל, רצינו לשנות, אולי בפעם הבאה. אין פה שום בעיה מעבר לכדורגל. להבקיע שני שערים באצטדיון כזה נבחרת כזו שני שערים זה חיובי. לחטוף שלושה זה גדול עלינו. יש עם מה לעבוד, צריך לקחת את הדברים החיוביים ולהתסכל קדימה. הייתה לנו הזדמנות בסוף, היינו יכולים לקחת פה נקודה. בגדול, היה קמפיין חיובי. אם נלך אחורה להתחלה, הרוב חשבו שנסיים במקום האחרון ועד השנייה האחרונה היינו בתמונת העלייה. חבל, רצינו יותר, אבל הפנים כבר קדימה. הגולים שחטפנו? זה הכדורגל".



"לחטוף שלושה שערם זה כבר גדול עלינו" (אודי ציטיאט)


אריל הרוש: "נתנו את כל מה שהיה לנו. גם אם נכשלנו בתוצאה הסופית, רואים שיש כאן שינוי לטובה תחת אנדי הרצוג. אם נמשיך בדרך הזו, גם התוצאות יגיעו. לא נבהלנו בשום שלב, גם בפיגור, הגענו למצבים ותקפנו. הנבחרת שיחקה כדורגל ולא התבטלה".


עומרי בן הרוש: "ראינו כאן היום מאבק בין שתי נבחרות באותה דרמה. היו דקות שלנו והיו דקות שלהם. הם לחצנו אותנו בצורה מדהימה, הלכנו אחורה והם ניצלו את כל המצבים. נלחמנו, רצינו, ידענו שיש עם שלם שרצה שנצליח. אנחנו חייבים להמשיך כך כי יש משהו שונה בנבחרת הזו".


תומר חמד: "לא יודע אם זו החמצה של מאה אחוז, אבל היה לי מצב טוב. הייתי צריך לסיים את זה, מאוד רציתי להכניס את זה, אבל זה לא היה קל והשוער לקח כדור טוב. ניסיתי לעשות את המקסימום וכל השחקנים נתנו את הכל. היו דקות טובות והיו דקות שהם השתלטו על המשחק. בשורה התחתונה – אנחנו יוצאים מכאן מאוכזבים. לא התבטלנו ולא שיחקנו כמו נבחרת שרוצה שהמשחק יסתיים. רצינו לנצח מהרגע הראשון. גם בפיגור 3:1 לא נשברנו ולא ויתרנו. מבחן התוצאה הכי חשוב בסוף. היינו צריכים תיקו, לא עשינו את זה, אבל יש הרבה דברים טובים להמשיך ועכשיו נצטרך לשמור על זה ולא לזרוק את זה פח".



"יש משהו שונה בנבחרת הזו" (אודי ציטיאט)


שרן ייני: "התקווה והציפיות זה חלק ממי שאנחנו וחלק מהעם שלנו. עצם זה שהיו תקוות הפעם זה משמח. איכזבנו ואנחנו מקווים שנגיע בעתיד למצב דומה ונצליח יותר. אני מקווה שהחבר'ה הצעירים הם יהיו אלה שיצליחו להביא את התוצאות בעתיד. נקווה שנצליח לעזור להם כמה שיותר, אבל אם לא אז שיהיה להם בהצלחה".


ייני הוסיף: "השער הראשון היה מקרי. פתחנו טוב ואז היה להם 25 דקות שהם שלטו. שאר הגולים נבעו מטעויות שלנו, אבל עדיין היינו יכולים לחזור למשחק. תומר בסוף היה קרוב והבעיטה של דיא. עשינו מאמץ גדול וכנראה שזה מה שאנחנו שווים. סקוטלנד טובה מאיתנו, פיזית מאיתנו ועם כל הכבוד אנחנו עדיין לא שם. אנחנו מנסים לטפס ולהתעלות. יש תוצאות והן לא משקרות. אנחנו מאמינים אחד בשני, נותנים הכל ומנסים לעזור".


"אני רוצה להיזהר במילים, נבחרת ישראל הפסידה עד עכשיו ולא הצליחה להעפיל. אני מקווה שנצליח לשבור את זה. מסורת של הפסדים? יש עובדות ויש סטטיסטיקה. שיחקנו במגרש מאוד ביתי. נתנו הכל וניסינו להכריע את המשחק, אבל זה לא הלך. אני מאמין בצעירים שלנו. הם חזקים יותר ומהירים יותר. אנחנו כאן בשביל להדריך אותם ולפתח אותם כבר בשלב הזה. יכול להיות שבניגוד אלינו, הם יהיו בכושר שיא בגיל המתאים. זה לא נאום פרישה. כל עוד רוצים, אני אתן מעצמי. אני לא צריך לדבר על עצמי, אני רוצה לתת כמה טיפים לכל מי שלידי. אני נהנה לשחק כדורגל וצובר כמה שיותר חוויות".




 נאום פרישה? שרן ייני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי