רוטנשטיינר: "בטוח לחלוטין שהרצוג האיש הנכון לנבחרת ישראל"

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

המנהל הטכני האוסטרי של נבחרת ישראל: "היינו קרובים מאוד לפלייאוף, המערכת עובדת וכולם רואים את זה. ערן זהבי היה מצוין, המנטליות בנבחרת נהדרת"

(גודל טקסט)

"אני מאוד מתרשם מעבודתו של אנדי הרצוג ובטוח לחלוטין שהבחירה בו כמאמן נבחרת ישראל הייתה נכונה. כולם ראו במשחק שההכנה של הנבחרת הייתה טובה, זה בלט ב-25 הדקות הראשונות של המשחק".  כך טען וילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני של נבחרת ישראל, בשיחה עם עיתונאים לאחר משחק ההפסד של נבחרת ישראל 3:2 לסקוטלנד.

רוטנשטיינר הוסיף: "היינו קרובים מאוד להגיע לפלייאוף, אני מאוד מרוצה מכך שהשחקנים לא ויתרו ונלחמו עד הדקה האחרונה. המערכת רצה ועובדת, כולם רואים את זה. כל הנבחרת הלכה אחורה מדי אחרי שער היתרון שלנו… עוד לפני שהבקיעו את השוויון כבר היה אפשר לראות שהם נעשים יותר ויותר מסוכנים".

 

על המנטליות של הכדורגלן הישראלי אמר רוטנשטיינר: "המנטליות בנבחרת דווקא נהדרת, השחקנים היו מאוד מאוכזבים לאחר המשחק כי הם עשו הכול ועדיין לא הצליחו. כולם בנבחרת מחויבים להשתפר ולעשות הכול למען הקבוצה והמדינה. אנחנו צריכים לנתח איך להתקדם מכאן, מה לעשות הלאה, איך לקדם את הכדורגל הישראלי. ברמות האלו צריך שחקנים שיכולים להכריע משחקים, שחקנים יצירתיים ומגנים שלא עושים טעויות".

רוטנשטיינר ציין לטובה שניים משחקני הנבחרת: "ערן זהבי היה מצוין במשחק לדעתי, עם גול נהדר ובישול. אנחנו מקווים ששחקנים נוספים יתקדמו במועדונים שלהם, כפי שעשה לדוגמא בירם כיאל. הוא משחק בקבוצה שלו ומגיע לנבחרת טוב יותר. זה יתרון מבחינתנו".

ערן זהבי יהיה ארבעה חודשים בלי משחק בחודש מרץ 2019. זו בעיה.
"נכון, הסיטואציה של כל אחד במרץ חשובה. זה יכול להיות חיובי וגם שלילי, אבל אני אופטימי ומקווה שבמרץ השחקנים הטובים יהיו לרשותנו".

ייני אמר ששחקנים וותיקים יוחלפו בשחקני מהירים וחזקים. זה תהליך שאתה רואה, בקמפיין הבא יהיו צעירים?
"בראש שלי יש משהו אחר. כשאתה מדבר על הנבחרת יש ניסיון, זה חשוב. אתה יכול לומר שזה בסדר, צעירים, אבל זה עניין של איזון. צעירים כשרוניים לצד ניסיון. מה שאנחנו חייבים לעשות בשנים הקרובות זה לחשוב על איך לשפר את הכישרונות שלנו. ואיך עושים את זה אפקטיבי יותר. יש לנו כישרונות, בזה אני בטוח. הכי חשוב זה שיפור אינדיווידואלי של שחקנים. לא חשובה רק התוצאה הסופית אלא השיפור, להפחית את החולשות".


"הוא היה נהדר". ערן זהבי (צילום: אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי