"בפעם הבאה פוסט כמו של בירם כיאל פשוט לא יעלה"

מואנס דאבור, בירם כיאל
מואנס דאבור, בירם כיאל | אודי ציטיאט

שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה של הנבחרת, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM ושפך אור על השיחה שקיימו השחקנים: "נאתכו הסביר להם שזה לא היה נכון". וגם: מעמדו של דאבור, השינוי תחת האוסטרים ולמה זהבי לא התראיין?

(גודל טקסט)
שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה של נבחרת ישראל, דיבר הערב (חמישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לשינוי שחל תחת הרצוג ורוטנשטיינר, לערן זהבי שלא הסכים להתראיין, למעמדו של מואנס דאבור ולפוסט המפורסם שהעלה בירם כיאל.


מצב הנבחרת אחרי המשחק בגלאזגו: "הכל יחסי. אני חושב שהמצב טוב ביחס לאיך שהתחלנו את הקמפיין הזה. כשמסתכלים איפה היינו ואיפה אנחנו היום, אפשר לומר שעברנו דרך. זה לא הספיק בשביל לעלות אוטומטית לפלייאוף ועדיין יש מה לשפר. במשחק הספציפי הזה, לא היו מספיק שחקנים שהתעלו".


השינוי שחל בנבחרת: "אני רואה דברים שלא היו קודם לכן. שמנו דגש על מספר דברים וזה בא לידי ביטוי גם על כר הדשא. רואים נבחרת לוחמת, מאמינה ומכוונת. אני לא מאמין בבעיות מנטלית. מקצועית, באותו ערב נתון, לא היינו מספיק טובים להוציא את התיקו הזה".


על ערן זהבי שלא הסכים להתראיין: "זו בחירה שלו ואני לא מחייב שחקנים להתראיין. שיקולים שלי בתור דובר, עדיף שבן אדם שלא רוצה לדבר אכן לא ייצא לדבר. זה בסדר גמור. אין חובה לדבר. ערן העדיף לא לצאת. יש רגעים שאתה צריך לזרום עם השחקן".



העדיף לא להתראיין. זהבי (אודי ציטיאט)


העתיד של הנבחרת: "צריך לעבוד בצורה נורא נורא מדויקת ולטפל בעוד כמה בעיות שיש לנו. למשל, לצורך העניין, מדברים על ההגנה. אני לא חושב שבשלושה חודשים יתפתח כאן בלם חדש. תמיד יכניסועוד בלמים חדשים לרוטציה, אבל הצוות כן מרוצה משיטת שלושת הבלמים והם ימשיכו איתה לדעתי לאור המצוקה".


מעמדו של מואנס דאבור: "אם אתה שואל אותי – למואנס דאבור יש מעמד כמעט ודאי בהרכב נבחרת ישראל לפני כל שחקן אחר ובצדק אגב. כשהוא לא מגיע ליכולת שהוא רוצה להגיע אליה, והוא אמר את זה בעצמו, אז נבחרת ישראל מאוד מתקשה גם אם ערן זהבי מבקיע ומבשל. יש שחקנים מסוימים שאתה חייב אותם. נבחרת ישראל, בשביל להגיע להישג, הייתה צריכה ששישה עד שבעה שחקנים יקבלו מהעיתונות ציון 8".


השיחה בין השחקנים על פוסט הבוסים: "השיחה לא הייתה בין יהודים לערבים, גם ביברס נאתכו בא והסביר לשחקנים שהצטלמו שזה לא היה נכון להעלות את הפוסט. פוסט שהוא מגדרי ששחקנים מסוימים הצטלמו, זה לא נכון לנבחרת וזה מה שהסבירו להם בשיחה. הייתה שיחה בין השחקנים. סערה? סערה זה כאשר משהו מתפוצץ לך בפנים. כאן, במקרה הזה, שום דבר לא התפוצץ. השפעה על הדשא? לא היה שום דבר. השחקנים ישבו, דיברו והחליטו שפוסטים מהסוג הזה יותר לא עולים. חדר ההלבשה התעלה וטיפל בזה בצורה עצמאיץ ללא התערבות של אף אחד מהגורמים. זה נוהל בצורה ספונטנית, חברית ומנומסת על ידי השחקנים. לומדים גם מדברים כאלה ובפעם הבאה פוסט כזה לא יעלה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

احنا كبار ….. والقادم أفضل بإذن الله

A post shared by beram kayal 7 (@b.kayal7) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי