שרן ייני: "כיף לנצח עם הנבחרת, זאת תחושה אחרת מהקבוצה"

שרן ייני
שרן ייני | אודי ציטיאט

יממה לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים, שחקני מכבי תל אביב הגיעו לבית הנבחרות לטקס פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2020, ודיברו על התחושות בחדר ההלבשה.

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים, שחקני מכבי תל אביב התפנו לאירוע המרכזי שיימשך לכל אורך השנה: מוקדמות יורו 2020, שייצאו לדרך ב-21 במרץ במשחק בית בסמי עופר נגד סלובניה. נבחרת ישראל פתחה היום (שלישי) באופן רשמי את הקמפיין במסיבת עיתונאים חגיגית בהשתתפות המנהל המקצועי וילי רוטנשטיינר אנדי הרצוג ובכירים בהתאחדות. גם מנור סולומון הלגיונר הטרי נכח באירוע המדובר, שייצר הרבה התרגשות בקרב אוהדי נבחרת ישראל.

דור פרץ אמר: "זה קמפיין חדש, ומאוד חשוב לנו המשחק הראשון. רוצים להתחיל אותו טוב עם עידוד ותמיכה מצד הקהל, רוצים שהאצטדיון יהיה מלא. כמו שווילי אמר, להתחיל קמפיין ברגל ימין זה מאוד חשוב ונקווה שזה מה שיהיה".

על ההגרלה: "אנחנו נהיה מול נבחרות קשות שאין להקל בהן ראש, זה בטוח. אנחנו בטוחים בעצמנו שאנחנו כן יכולים לעשות פה משהו, מצד שני חשוב לא להקל ראש ולהציג את היכולת הכי טובה שאנחנו יכולים בכל משחק".

ליגת האומות: "קמפיין ליגת האומות הביא לפה איזשוהי רוח של שינוי לא רק מהצד שלנו אלא גם מהצד שהקהל והתקשורת רואים את זה, ליגת האומות תרמה המון גם לתמיכה מהקהל וגם לגיבוש שלנו כנבחרת, אני חושב שזה משהו מאוד חיובי שקרה לנו".

על השינויים בנבחרת ישראל לאחר הקמפיין הקודם: "יש רוח של שינוי מסוים, רוח של הקרבה מצד השחקנים והצוות, כולם רוצים לתת פה הכל בשביל להביא תוצאות ואני מקווה שזה מה שנעשה. רוצים להביא את הנבחרת למקום יותר טוב והשינוי שווילי ואנדי מביאים לנו הוא חיובי. אני מקווה שזה יוביל אותנו למקום טוב יותר בקמפיין הזה".

דור פרץ. מתרגש לפתיחת קמפיין מוקדמות היורו (צילום: עדי אבישי)

גם שרן ייני סיפר על התחושות: "כיף לנצח עם הנבחרת, יש תחושה אחרת מאשר לנצח עם הקבוצה. זו הרגשה שונה קצת, הרגשה כיפית כי כל המדינה איתך, מריחים את זה ברחוב. זה משהו שונה וכיף, מקווה שניצור את התחושה הזאת כמה שיותר בשביל שכמה שיותר אנשים ישמחו וגם אנחנו".

"אם נהיה אמיתיים, בדרג ראשון שני זה לא משנה את מי נקבל כי כולן מעל לרמה שלנו בפער די גדול. פולין היא מהנחברות היותר חלשות שיכולנו לקבל בדרג הראושן, וזו עדיין נבחרת מטורפת עם כוכבי על. בדרגים הנמוכים יותר אלה נבחרות מאוד טובות וקשוחות, מאוד פיזיות. אני צופה משחקים מאוד קשים, בטח במשחקי החוץ אבל גם בבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי