רוטנשטיינר נפגש עם יובל נעים בנוגע לאימון הנבחרת הצעירה

יובל נעים
יובל נעים | אודי ציטיאט

מי שרק פוטר ממ.ס אשדוד נפגש עם המנהל הטכני של נבחרות ישראל, נחשב למועמד מוביל כמו גם חייים סילבס: "מרגש לקבל הזמנה לשיחה עם אדם כמוהו, מודה לו בכל החלטה שתתקבל", אישר המאמן

(גודל טקסט)

מועמד חדש ויש גם שיגידו מפתיע לאימון הנבחרת הצעירה. המנהל הטכני של נבחרת ישראל, ווילי רוטנשטיינר נפגש הבוקר (חמישי) בבית המלון הרודס עם המאמן המפוטר של מועדון ספורט אשדוד, יובל נעים.

הפגישה עסקה סביב האפשרות שנעים ידריך את הנבחרת עד גיל 21, אותה עזב מרקו בלבול לטובת מכבי חיפה. הפגישה ערכה כשלוש שעות, בהן שאל רוטנשטיינר את נעים שאלות רבות בנושא המקצועי על דרכו בכדורגל כשחקן וכמאמן ועל פילוסופיית האימון שלו. כידוע רוטנשטיינר כבר נפגש בנושא עם רוני לוי, שהוריד את מועמדותו לתפקיד וכן עם חיים סילבס שעדיין נחשב למועמד המוביל לתפקיד. עם זאת, קיימת אפשרות שיובל נעים יקבל הצעה להגיע לצוות המקצועי לצדו של חיים סילבס.

יובל נעים אישר את הפרטים: "מרגש לקבל הזמנה לשיחה עם אדם נהדר כמו וילי רוטנשטיינר ולדון איתו על נושא הכדורגל במשך שעות ארוכות. אני מודה לו שהזמין אותי וששמי עלה. לא משנה מה תהיה ההחלטה הסופית, אני ממתין ומודה לרוטנשטיינר".


בקרוב בנבחרת הצעירה? יובל נעים (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי