סילבס מועמד מוביל לאמן את הנבחרת הצעירה, ברומר יקודם

חיים סילבס
חיים סילבס | ערן לוף

מאמן קריית שמונה לשעבר הוא השם הבכיר של וילי רוטנשטיינר לאימון הנבחרת עד גיל 21. גם מאמן הנערים, שהתחבב על האוסטרי, מועמד לגיטימי ואם לא ימונה צפוי להיות מקודם בכל מקרה. ההחלטה בחודש הבא

(גודל טקסט)

המנהל הטכני של הכדורגל הישראלי, האוסטרי וילי רוטנשטיינר, אמור לבחור בעזרת צוות האיתור בראשות אלי אוחנה, דרור קשטן וראשי ההתאחדות לכדורגל את זהות המאמן הבא לנבחרת הצעירה עד גיל 21, לאחר שמרקו בלבול, המאמן הקודם, עבר לאמן את מכבי חיפה. רוטנשטיינר סיים סדרת פגישות עם מספר מועמדים לתפקיד הכוללת את רוני לוי (דחה את ההצעה), חיים סילבס, יובל נעים, ניר לוין, ירון הוכנבויים, גיא עזורי ,יובל נעים וגדי ברומר.

על פי גורמים בהתאחדות לכדורגל המועמד המוביל לתפקיד הוא המאמן חיים סילבס, שדחה הצעה לאמן את הפועל קטמון. בהתאחדות מסבירים כי ההחלטה על המועמד שייבחר תתקבל כשהשמות יועברו להתאחדות לכדורגל באופן רשמי, מהלך שאמור להתבצע בחודש הבא. שם חם נוסף אחריו עוקב רוטנשטיינר הוא מאמן נבחרת הנערים גדי ברומר, אותו מסמן רוטנשטיינר כמועמד לקידום עתידי בקרוב.

הסיפור החל לפני כחודשיים במתחם בית הנבחרות בשפיים, כשהאוסטרי ישב בסמוך לגדי ברומר באחד מאימוני הנבחרות, אז התגלה לו על ידי אחד מאנשי התקשורת כי ברומר בעברו אייש את עמדת הבלם במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל והיה קרוב לחתום במנצ'סטר יונייטד בשנות ה-90. ברומר הגיע להתרשמות לפני חתימה ורק פציעה מנעה ממנו להיות הבלם של השדים האדומים. מאז עוקב המנהל הטכני אחר עבודתו של ברומר, שמסומן לקידום ואף הפך למועמד לגיטימי לרשת את עמדת המאמן בנבחרת הצעירה במקביל לחיים סילבס.

רוטנשטיינר. עוקב אחרי עבודתו של ברומר (דני מרון)
רוטנשטיינר. עוקב אחרי עבודתו של ברומר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי