מסתמן: הרצוג יעלה עם מרציאנו וסולומון מול סלובניה

מביט קדימה. מרציאנו
מביט קדימה. מרציאנו | צילום: עדי אבישי

מאמן נבחרת ישראל מתכנן שינויים בהרכב לקראת המשחק בשבוע הבא במוקדמות יורו 2020. שוער היברניאן צפוי להחליף את הרוש בין הקורות, קשר שחטאר אמור לפתוח ליד זהבי ודאבור

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג, עוזרו אלון חזן והמנהל הטכני וילי רוטנשטיינר ייפגשו מחר (שלישי) בצהריים בבית הנבחרות בשפיים, שם יחליטו על רשימת שחקני הסגל שיוזמנו לקראת שני המשחקים הקרובים נגד סלובניה ואוסטריה במוקדמות היורו, שיתקיימו באצטדיון סמי עופר.

אנדי הרצוג שהה לאחרונה באירופה ועקב כמעט אחרי כל השחקנים שנמצאים על כוונת הזימונים, בהם הקפטן ביברס נאתכו שלא שותף במשחק בו צפה המאמן הלאומי. בנבחרת ישראל מדברים על לפחות שלושה-ארבעה שינויים מההרכבים ששיחקו בליגת האומות נגד סקוטלנד ואלבניה.

קשר סלטיק ניר ביטון, אמור לקבל זימון לנבחרת לאחר שהחלים מפציעה. בפתיחת האימונים בשבוע הבא הוא יתורגל בעמדת הבלם השלישי ואם ירשים הוא צפוי לפתוח בהרכב מול סלובניה. בנוסף, מסתמן כי השוער אופיר מרציאנו הוא המועמד המוביל להחליף את אריאל הרוש בין הקורות, כשההחלטה תתקבל רק במהלך האימונים.


מנור סולומון (דני מרון)

המגן השמאלי טאלב טוואטחה שאינו משחק כבר תקופה ארוכה במדי פרנקפורט, מתוכנן לפתוח ב-11. בהתקפה ישחקו ערן זהבי ומואנס דאבור, כשמנור סולומון אמור להצטרף אליהם. ביום רביעי בבוקר יקיים הרצוג מסיבת עיתונאים באצטדיון רמת גן. הנבחרת תתכנס ביום ראשון לקראת פתיחת האימונים, כששחקנים כמו ערן זהבי ודיא סבע שכבר הגיעו לישראל, יקיימו אימונים אישיים עם מאמן הכושר ערן שדו.
 

ערן זהבי ומואנס דאבור (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי