דויד אלאבה ומיכאל גרגוריץ' בספק למשחק נגד ישראל

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Gettyimages

שני כוכבי נבחרת אוסטריה, שחקני באיירן מינכן ואאוגסבורג, אינם כשירים בשלב הזה ומאמן הנבחרת טרם החליט האם להשאירם בסגל או לנפותם, לקראת פתיחת מוקדמות היורו

(גודל טקסט)
דויד אלאבה בספק גדול למשחקים של אוסטריה במוקדמות היורו 2020 מול פולין ומול ישראל ביום ראשון באצטדיון סמי  עופר אחרי שנשאר במינכן בגלל כאבים בשרירים מהם הוא סובל כבר כמה שבועות. הוא לא הגיע למפגש של הנבחרת  כך שיש יותר מחשש אצל האוסטרים שהוא לא יהיה כשיר למשחקים. הוא הוחלף בדקה ה-58 במשחק בו ניצחה קבוצתו באיירן מינכן את מיינץ 0:6. שחקן נוסף שבספק בנבחרת האוסטרית הוא חלוץ אאוגסבורג מיכאל גרגוריץ' שסובל משפעת חזקה.


המאמן פרנקו פודה יצטרך להחליט האם להשאיר את השחקנים בסגל או לזמן אחרים במקומם. אלאבה יכול להיות אבידה קשה לאוסטרים בעיקר בגלל היכולת ההתקפית שלו. הוא בישל את השער הראשון לבאיירן במשחקנגד מיינץ. האוסטרים כבר נאלצו לנפות את גידו בורגשטלר, האנס וולף ופיליפ ליינהרט בגלל פציעות. במקומם זומנו החלוץ הוותיק מרק יאנקו, קרים אוניסובו ומקסימיליאן וובר.


יאנקו, החלוץ הוותיק בן ה-35 נמצא בכושר לקוי ולא כבש אף שער בליגה השווייצרית העונה בשבעה משחקים במדי לוגאנו. הוא רשם עד כה 28 שערים ב-68 משחקים בנבחרת. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי