חמד: "יש התרגשות. רוצים לשחק כדורגל התקפי ולא פחדני"

תומר חמד
תומר חמד | דני מרון

נבחרת ישראל פתחה את ההכנות לקראת פתיחת מוקדמות יורו 2020, החלוץ שוחח עם התקשורת: "אעשה הכל כדי לקבל דקות". המשחק נגד סלובניה בסמי עופר: "אנחנו צריכים להאמין שאפשר לנצח כל יריבה בבית"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל החלה את ההכנות לפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2020 ושני משחקי הבית הקרובים נגד נבחרת סלובניה (21.3) ונבחרת אוסטריה (24.3) באצטדיון סמי עופר. תומר חמד, חלוץ ברייטון, דיבר הערב באימון וסיפר על התחושות.


חמד פתח את דבריו: "זה כיף, מתחילים קמפיין, השחקנים מתרגשים וגם האוהדים. מתחילים לדבר על הציפיות והסיכויים, מבחינתנו סימנו לעצמנו לחשוב רק על המשחק הקרוב ולא יותר מדי רחוק. ננסה להוציא את התוצאה הכי טובה ואז נחשוב על יום ראשון מול אוסטריה".


המטרות: "אני חושב שאחת המטרות הייתה קודם כל להחזיר את האהדה של הקהל והתמיכה של כולם כי באמת הנבחרת עברה שנים לא טובות והקמפיין הזה עשה לנו הרגשה טובה והעלה שוב את הציפיות. הקהל רוצה לראות נבחרת שמציגה יכולת טובה ומשיגה תוצאות, אני מקווה שנמשיך באותה דרך ושזה לא יהיה קמפיין חד פעמי. שיש דרך ושדברים טובים קורים פה".


הטענות שהליגיונרים לא מקבלים דקות בקבוצות: "אם הם יהיו המאמנים הם יקבלו את ההחלטות לפי הדרך שלהם. יש מאמן שמקבל את ההחלטות בדרך שהוא רואה לנכון, יכול להיות שיש שחקן שמשחק יותר או פחות וימצא את עצמו בהרכב כי המאמן חושב שזה נכון למשחקים האלה, מבחינתנו השחקנים אנחנו מקבלים את ההזדמנות בנבחרת גם אם אנחנו מקבלים פחות בקבוצות, אם הגענו לכאן כנראה אנחנו ראויים להיות פה".



אימון נבחרת ישראל הערב (דני מרון)


מצבו לאחר הפציעה: "כמובן שאחרי המשחק נגד סקוטלנד עברתי ניתוח. כשבאתי לפה לא הרגשתי 100% ואז שחזרתי לק.פ.ר ידעתי שאני חייב לעבור ניתוח. חזרתי לעצמי, חזרתי לשחק, לוקח קצת זמן אבל עכשיו אני משחק כל משחק גם בהרכב ומבקיע שערים. אני שמח שחזרתי לכושר, אני מגיע בכושר טוב והבקעתי השבוע, זה תמיד טוב לדעת שאתה יכול לבוא לעזור לנבחרת".


המלחמה על ההרכב: "כל מי שפה רוצה לפתוח. אני מבחינתי מרגיש טוב ובכושר טוב, וכמובן שגם אם אני רוצה לשחק בסופו של דבר המאמן הוא זה שקובע. אני חושב שיש לנו פה ארבעה חלוצים וסגל טוב עם הרבה שחקנים טובים, כל שחקן שמקבל את ההזדמנות צריך להיות טוב כי מישהו אחר יכול לתפוס את מקומו. מבחינתי אני אעשה את הכל כדי לקבל את הדקות במשחקים הקרובים וכשאני אשחק אני אעשה את המקסימום לעזור לנבחרת, בדרך כלל אני עושה את העבודה ותורם את החלק שלי".


על כך שהקמפיין יתחיל עם שני משחקי בית: "זה מאוד מאוד חשוב להתחיל את הקמפיין בארץ, מדברים על הקטע של הקהל ועל פורים, אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולקרוא כמה שיותר אנשים להגיע לאצטדיון, שיבואו מחופשים. אנחנו רוצים לראות את כולם תומכים בנבחרת. אנחנו משחקים כדורגל טוב וננסה לעשות הכל כדי לשמח אותם באצטדיון. כולם יודעים שסלובניה ואוסטריה נבחרות טובות, כמובן שאי אפשר להקל ראש בסלובניה, ומצפים לנו שני משחקים קשים. כמו שאמרתי, צריך להתרכז בנו ולא ביריבות. להמשיך את הדרך שהתחלנו בקמפיין הקודם, לשחק כדורגל התקפי, לא פחדני, ולהאמין שאפשר לנצח כל יריבה בבית".

 
שיחה צפופה. הרצוג ודאבור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי