שער דרמטי של עדן קארצב העניק 0:1 לישראל על פולין

נבחרת הנוער
נבחרת הנוער | ההתאחדות לכדורגל

בעקבות הניצחון בדקה ה-93, ישראל ממוקמת בראש בית ה' של שלב העילית לנבחרות עד גיל 19. תיקו מול המארחת צרפת ביום שלישי, יעניק לנבחרת הישראלית את הכרטיס למשחקי היורו ביולי בארמניה

(גודל טקסט)
נבחרת הנוער של ישראל ניצחה הערב (שבת) בצרפת 0-1 דרמטי את נבחרת פולין משער של עדן קארצב בדקה ה-93. נבחרתו של ניר לוין תתמודד ביום שלישי עם צרפת על הכרטיס לאליפות אירופה שתיערך בחודש יולי בארמניה. הנבחרת הישראלית, ממוקמת עתה בראש בית ה' של שלב העילית לנבחרות עד גיל 19, כך שתיקו מול המארחת ביום שלישי יספיק כאמור להשגת הכרטיס היוקרתי.


אחרי הצמד והבישול של קארצב ב-0:3 הגדול על שוויץ במשחק הראשון, הקפטן המתין הפעם עד לדקה ה-93 כדי להכריע את ההתמודדות. צרפת כבשה במשחק המקביל בדקה ה-83 וגברה 2:3 על שוויץ, והיא במקום השני עם ארבע נקודות, מול שש של ישראל.


הרכב הנבחרת: דניאל פרץ, כארם ג'אבר, אלון שטרוזברג, אור בלוריאן, גיל כהן, עדן קארצב, מוחמד כנעאן (מאור לוי, 75), עילי אלמקייס, ליאל עבדה (רועי לוי, 75), תומר מכלוף, שאדי מסארווה (בר ארד, 67).


המאמן ניר לוין סיכם: "ניצחנו בצדק במשחק שבו היינו עדיפים והתוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר. שיחקנו טוב אבל לא הצלחנו לנצל את המצבים שלנו. אנחנו קרובים למטרה אבל המשחק הכי חשוב עוד לפנינו. אני גאה בשחקנים על המשחק היום".


כובש שער הניצחון עדן קארצב אמר: "לקחנו 6 נקודות חשובות ואנחנו מתמקדים במשחק הבא מול צרפת. אני שמח שעמדנו במטרות שלנו ואני מאמין שנצליח לעלות לאליפות אירופה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי