מומחי הווינר קובעים: נבחרת ישראל תנצח את לטביה

ערן זהבי
ערן זהבי | מאור אלקסלסי

לקראת משחק מוקדמות היורו של אנדי הרצוג וחניכיו: כמה שווה לכם הימור על הנבחרת, מה היחסים לתוצאות אחרות ומי נחשב בעל סיכוי גבוה להבקיע שערים בכל צד

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפגוש מחר (שישי) את לטביה למשחק חוץ. קבוצתו של אנדי הרצוג מגיעה לאחר ניצחון 2:4 מרשים על אוסטריה במחזור הקודם, בעוד יריבתה הפסידה 2:0 בחוץ נגד פולין של רוברט לבנדובסקי, שאותה תפגוש ישראל ביום שני במחזור הבא.

על פי מומחי ה'ווינר', הנבחרת לא צפויה להיתקל בקשיים בדרך לניצחון חוץ חשוב עם יחס של פי 1.6, לעומת יחס של פי 4.2 לטובת ניצחונה של לטביה. תוצאת התיקו מוערכת ביחס של פי 3.2.

את טבלת הפייבוריטים לשער הראשון בצד הישראלי מוביל ערן זהבי, עם יחס של פי 4. מיד אחריו חברו לקבוצה בגוואנגז'ו הסינית דיא סבע, עם יחס של פי 5 ובמקום השלישי נמצא בן שהר עם יחס של פי 5 גם הוא. לחובבי ההימורים האקזוטיים: במקרה שתהמרו בסכום של 10 שקלים על כך שהמבקיע הראשון במשחק יהיה שירן ייני ותוצאת הסיום תיהיה תיקו 3:3, תזכו ביחס של 1,545 ותרוויחו 15,450 ש"ח.

המומחים קובעים כי הוא יחזור עם ניצחון. אנדי הרצוג (דני מרון)
המומחים קובעים כי הוא יחזור עם ניצחון. אנדי הרצוג (דני מרון)

בצד הלטבי ניצב בראש טבלת המבקיעים ואלריס שבאלה עם יחס של פי 8, אחריו דניס ראקלס עם יחס של פי 11 ובמקום השלישי יאניס איקאוניאקס עם יחס של פי 14. מי שירצה לקחת סיכון גדול יותר בגזרה הלטבית, יוכל להמר בסכום של 10 שקלים שהמבקיע הראשון במשחק יהיה ויטאליס מקסימנקו ותוצאת הסיום תיהיה 2:4 לטובת ישראל ואם זה יקרה, הוא יזכה ביחס של 2,615 וירוויח 26,150 ש"ח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי