אנדי הרצוג: "כל משחק הוא כמו גמר, לטביה יכולה להפתיע"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

מאמן נבחרת ישראל דיבר לקראת המפגש בריגה: "הכלי יכול לקרות, יש להם שחקנים נהדרים". על הרוש אמר: "הכושר שלו לא יהיה בעיה עבורנו". ביברס נאתכו הוסיף: "אחרי הנבחרת אטפל בעניינים באולימפיאקוס

(גודל טקסט)

אחרי שהשיגה ארבע נקודות נגד סלובניה ואוסטריה נבחרת ישראל תשחק את משחק החוץ הראשון שלה בקמפיין מוקדמות יורו 2020 מחר (שישי, 21:45). לקראת המפגש בריגה מאמן הנבחרת והקפטן, אנדי הרצוג וביברס נאתכו דיברו לקראת מהמפגש.

מאמן הנבחרת אנדי הרצוג התייחס לניר ביטון: "עכשיו שביטון בסגל הוא נהדר, הוא משחק בסלטיק, יש לנו אופציות טובות ולחשוב איך נשתמש בו, יש לנו יש אופציות בטוחות, אבל הוא בטוח יפתח. אני חושב שזה טוב שלמאמן יש כמה אופציות".

המשחק האחרון נגד אוסטריה: "הניצחון על אוסטריה היה מיוחד והשגנו שלוש נקודות אבל עכשיו יש לנו שני משחקים. אנחנו במצב מעולה אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו שוב. יש תחושה טובה שאם נשחק כך נוכל לנצח הרבה משחקים. מחר יכול להיות משחק לא טוב ונפסיד אותו בסופו של דבר אנחנו נבנה על שני המשחקים".

"דברים כמו הפסד תמיד יכולים לקרות, יש להם חלוצים טובים אנחנו שיש לשחקנים הבנה טובה בינים ושליטה בכדור, אני אדבר עם השחקנים על כל פרט ואני מקווה שנעשה זאת והיה לנו משחק טוב. אנחנו מאוד מכבדים את נבחרת לטביה".


יכול לשחק בכמה עמדות. ניר ביטון (אסף קליגר)

על אריאל הרוש: "נכון שהתקופה האחרונה לא אידאלית, אבל חושב לי יותר לראות את היכולת במחנה האימונים והיה לו עונה טובה וגם במשחק נגד סקוטלנד כך שזה לא בעיה עבורנו".

עדיין לא ניצחת בחוץ: "יש לנו שבעה משחקים, יש לנו כמובן את המשחק מחר ואנחנו רוצים להמשיך להשיג נקודות כי עכשיו אני במצב טוב ואנחנו לא רוצים לאבד נקודות נגד לטביה. יהיה משחק קשה אנחנו צריכים לשחק בביטחון כמו ששיחקנו בבית ואנחנו צריכים להיות רגועים, קבוצות טובות יכולות להעניש אותנו ואנחנו צריכים לעשות סוויץ' ולנצח".

"מחר השחקנים יעשו צעד אחרי צעד כי ללטביה יש שחקנים טובים ואנחנו נראה, יש לנו עכשיו 4 נקודות אבל אנחנו מוכנים לשריקת הפתיחה ואנחנו עובדים מנטלית עם השחקנים, בגלל שלא היינו מרוכזים במשחקים האחרונים נגד סקוטלנד הפסדנו את המשחק".


הרצוג לא מודאג מכושרו של הרוש (מאור אלקסלסי)

על החלק ההתקפי: "יש לנו שחקנים צעירים ומוכשרים ואני מקווה שהם ימשיכו באותה קו כמובן שגם החלוצים ערן זהבי ודיא סבע בכושר טוב. גם בן שהר ושון וייסמן שהיה מעולה במחנה האימונים עד שנפצע, צריך להבין שכל המשחקים הם כמו גמר".

ביברס נאתכו הוסיף: "אני לא יודע על מה מדברים סביב אבל אני והצוות חושבים רק על המשחק הראשון, כרגע המשחק השני לא מעניין אותנו כמו שאמרתי מקודם אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה אנחנו באים במטרה לנצח. מתרכז אך ורק במשימה יש לנו צוות טוב. אנחנו צריכים להיות מרוכזים למשחק הקרוב לעבור אותו.

על התקופה ביוון: "בא אני בן 31 יודיע התמודד עם דברים קצת אחרת, כל מה שמעניין אותי רק בנבחרת, נכון אני שחקן אולימפיאקוס ויש לי עוד שנה חוזה, אז כרגע אני לא מסתכל שנה הבאה, אחרי שני המשחקים האלה יש מספיק זמן לטפל בעניינים האישיים".

על הכושר שתגיע למשחק: "אני חושב שבין המשחקים, שיחקתי משחקים גם בקבוצה והכושר שלי טוב יותר ממה שציפיתי, זה לא יהיה תירוץ, אבל מה שחשוב באמת הוא להביא את מה שאני יכול לעזור ולנבחרת ואם יהיו שלוש נקודות זה לא משנה איך שיחקתי".


"אני בכושר טוב יותר ממה שציפיתי" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי