מומחי הווינר קובעים: נבחרת פולין תנצח את ישראל

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | JANEK SKARZYNSKI/AFP/Getty Images

לקראת המשחק החשוב מול בפולין במוקדמות יורו 2020: כמה שווה לכם להמר על ניצחון ישראלי, מה היחס על תיקו והאם משתלם להמר על ערן זהבי כמבקיע ראשון?

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפגוש הערב (שני) את נבחרת פולין בורשה. שחקניו של הרצוג מגיעים למפגש הקריטי אחרי ניצחון 0:3 מרשים על לטביה, בהופעת ענק של ערן זהבי שכבש שלושער. ולמרות זאת, מומחי הווינר מאמינים שנבחרת פולין, שפתחה את הקמפיין עם שלושה ניצחונות ושומרת על מאזן מושלם – היא משוכה גבוהה מדי עבור הנבחרת של אנדי הרצוג.

על פי מומחי ה'ווינר', נבחרת פולין צפויה לנצח לעיני הקהל הביתי, וקיבלה יחס של 1.4 לקראת המשחק. נבחרת ישראל קיבלה יחס גבוה עבור ניצחון החוץ, פי 4.8. במידה והמשחק יסתיים בשיוויון, המומחים מעריכים ביחס של פי 3.95.

הפייבוריט לשער ראשון בצד הישראלי הוא איך לא, ערן זהבי, מלך השערים של טורניר המוקדמות עד כה עם שבעה שערים. החלוץ של גוואנגז'ו קיבל יחס של פי 6 במידה ויבקיע את השער הראשון במשחק. בן שהר נמצא ממש אחריו בטבלת היחסים עם פי 8 ודיא סבע נמצא מעט אחריו עם 8.5. לחובבי ההרפתקאות נספר: שער ראשון של שרן ייני שווה יחס של פי 28.


ערן זהבי ושרן ייני באימון המסכם בפולין. (אודי ציטיאט)

בצד הפולני חלוצה של באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי, קיבל יחס של פי 3.2 על שער ראשון במשחק. חלוצה של מילאן, קשישטוף פיונטק קיבל יחס פי 4.5 ובמקום השלישי נמצא ארקיוש מיליק עם פי 6. מי שיהמר על שער ראשון במשחק של קמיל גליק הבלם, יזכה להכפיל את כספו פי 25.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי