הרוש, בן הרוש, טוואטחה ונאתכו עשויים לאבד את המקום ב-11

אריאל הרוש
אריאל הרוש | אודי ציטיאט

בנבחרת ישראל יבחנו מחדש את מצבם של הארבעה לקראת צמד המפגשים נגד צפון מקודניה וסלובניה בספטמבר. דאבור אמור לשוב להרכב הפותח לצד זהבי, שיצטרך להיזהר מצהוב שלישי

(גודל טקסט)

מסתמן שמקומם של אריאל הרוש, עומרי בן הרוש, טאלב טוואטחה וביברס נאתכו בהרכב נבחרת ישראל כבר לא בטוח כפי שהיה מאז מונה הצוות האוסטרי, כאשר גורמים בהתאחדות מדברים על כך שהמאמן אנדי הרצוג הבין כי אי אפשר להעניק את החולצה לשחקנים שאינם משחקים בקבוצות ומצבם של הארבעה ייבדק לקראת חלון המשחקים הקרוב.

אחרי שהשיגה שבע נקודות מ-12 אפשריות ושמרה על המקום השני בבית, הנבחרת תארח בעוד כחודשיים וחצי (05.09) את צפון מקדוניה וארבעה ימים לאחר מכן היא תצא למשחק חוץ לא פשוט בסלובניה. מי שאמור לשוב לצמד המפגשים הוא החלוץ מואנס דאבור, שצפוי לספוג עונש קל בלבד בשל פרשת החתונה והוא עשוי לחזור ישירות לחוד לצידו של ערן זהבי.

זהבי, לו שני צהובים, יצטרך להיזהר מצהוב שלישי במשחק נגד מקדוניה שיימנע ממנו לשחק מול סלובניה. מי שזכה לשבחים למרות ההפסד הכואב 4:0 בפולין הוא הרצוג, שקיבל מחמאות מאנשי ההתאחדות לכדורגל ומהשחקנים שמרוצים משיטת שלושת הבלמים, אך טוענים שעדיין יש מקום להשתפר ולהתקדם בכל הנוגע לתיאום ולמידת המערך.


ישוב להרכב. מואנס דאבור (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי