מאמני האקדמיה של מילאן העבירו השתלמות במכון וינגייט

פאביו ואנוני, מילאן
פאביו ואנוני, מילאן | מיכאל נזרוב

יותר מ-130 מאמנים השתתפו בפרויקט המשותף של הרוסונרי, סוקרסטארס ובית הספר למאמנים בוינגייט. "שמחים לפתוח את דלת הכדורגל הישראלי למחלקת הנוער של אחד המועדונים הבכירים בעולם", אמרו האורחים

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
נציגי מילאן ערכו השתלמות ליותר מ-130 מאמני כדורגל במכון וינגייט, בפרויקט משותף של הרוסונרי, סוקרסטארס ובית הספר למאמנים של המכון. השתלמות המאמנים נערכה בהובלתם של מאורו ברטוני, מאמן האקדמיה הראשי של מועדון הכדורגל מילאן, והמנהל המקצועי של שמונה מהאקדמיות הבין-לאומיות של מועדון הפאר האיטלקי, יחד עם פאביו ואנוני, מאמן ואחראי אקדמיות במועדון האיטלקי.


במהלך הפעילות, שאורגנה על ידי ברוך פיבן, ראש תחום כדורגל בבית הספר למאמנים ולמדריכים במכון וינגייט, התמקדו המאמנים בפיתוח טכניקה בגילאים הצעירים, שילוב בין טכניקה לבין טקטיקה בגילאי נוער, ובגילוי כישרונות. 


פאביו ואנוני אמר במהלך האימון: "אני שמחים לפתוח את דלת הכדורגל הישראלי למחלקת הנוער של אחד המועדונים הבכירים בעולם". מנכ"ל סוקרסטארס, אלעד לוין הוסיף: "מרגש לראות שפרויקט מילאן ג'וניור קאמפ שהתחיל מחלום, מתקיים כאן. משמח לראות את האמון שמילאן נותנת בנו כפרטנר הרשמי שלהם בישראל".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי