קאיו נופה מהסגל לקראת סכנין, גילי ורמוט על הספסל

קאיו עם יעקב שחר
קאיו עם יעקב שחר | מכבי חיפה, אתר רשמי

מכבי חיפה תתארח מחר (19:00) בעכו מול הקבוצה מהמגזר, הברזילאי לא סיים את האימון ובקבוצה טוענים כי הוא "לא בכושר". סבירסקי, שחוזהו לא עבר בבקרה, יהיה ביציע

(גודל טקסט)

לאחר חודש וחצי של הכנות שכללו גם מחנה אימונים בפולין תקיים מכבי חיפה משחק רשמי ראשון כשתתארח במוצ"ש (19:00) בעכו אצל בני סכנין במחזור הראשון של גביע הטוטו. הירוקים מקווים לפתוח את העונה עם ניצחון ומצפים מהאוהדים למלא את כל היציעים שהוקצו למכבי חיפה באצטדיון.

המאמן גיא לוזון ימשיך לתת קרדיט לאותו הרכב שתורגל במהלך מחנה האימונים ולשיטה של 4:3:3. הקפטן דקל קינן שלא פתח במשחק האימון השבוע מול ראשון לציון צפוי לפתוח לצדו של אליסון דוס סנטוס ועל חשבונו של גארי קגלמאכר, שאמנם התעודד מאי החתמתו של אדי גוטליב אבל עדיין תוהה לגבי מעמדו בקבוצה.

הרכש הקמרוני ארנסט מאבוקה יפתח כמגן ימני ועומרי בן הרוש בצד שמאל. שלישיית הקישור תכלול את גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב ורועי קהת. ההתלבטות העיקרית של לוזון היא בחלק ההתקפי כאשר נראה כי אלירן עטר ואופיר מזרחי יפתחו. קאיו הברזילאי, שהיה אמור לפתוח, לא סיים את האימון ונופה מהסגל ובקבוצה טוענים כי הוא "לא בכושר". לוזון, לרשותו 28 שחקנים בסגל, מעדיף להכניס את השחקן לעניינים באופן איטי.

קגלמאכר. עדיין תוהה לגבי מעמדו במכבי חיפה (ערן לוף) 

מנגד תגיע סכנין המארחת למשחק כשהיא חסרה שחקני מפתח ונראית כלל לא מוכנה לעונה. החוזים של צמד החלוצים מוחמד כליבאת ועידן שמש, הקשר ישראל זגורי והשוער השני מתן עמבר לא עברו בבקרה כמו גם חוזיהם של אנשי הצוות המקצועי, כולל המאמן ז'אירו סבירסקי, כפי שפורסם בספורט1.

בראשית השבוע ספגה סכנין גם תבוסה מקצועית כואבת כשהובסה ביוון 4:0 על ידי אולימפיאקוס עד גיל 21. "נצטרך לפתוח את העונה כמו שצריך ולהראות לקהל שלנו ניצוצות של כדורגל והקרבה במיוחד אחרי ההשפלה ביוון" אמר גורם במועדון.


זגורי. מתחיל את העונה ביציע (ערן לוף)

המאמן סבירסקי כבר העביר מספר שמות של שחקנים ברזילאים כמועמדים לעמדת הקשר האחורי הזר ויש כוונה להביא עוד שחקן ישראלי. במועדון הביעו שביעות רצון מקצב החלמתו של השוער מחמוד קנדיל אבל הוא עדיין אינו כשיר ותומר הרן מקבוצת הנוער יפתח במקומו. הקשר מוחמד בדארנה צפוי לקבל הזדמנות בהרכב הראשון.


הרכבים משוערים

בני סכנין: תומר הרן, עלי עותמאן, סארי פלאח, אברהם פאס, וונדרסון, סגס תאמבי, חאלד חלאיילה, מוחמד בדראנה, לוקאס גאושו, פיראס מוגרבי וגונתן לוקה.


מכבי חיפה:
עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, דקל קינן, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גאורגי קוסטדינוב, גל אלברמן, רועי קהת, אופיר מזרחי, אלירן עטר, שון וייסמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי