דילמוני יחליף את הייסטר, קונטה ימשיך כבלם מול אשדוד

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | אודי ציטיאט

מימר צפוי לערוך רוטציה במחזור הפתיחה בגביע הטוטו (ראשון, 19:00 בראשון לציון). המארחת תבחן מול בית"ר ירושלים את פראיבייה, שינסה להרשים את יוסי מזרחי ולזכות בחוזה

(גודל טקסט)

 בית"ר ירושלים תנסה לשים מחר (ראשון, 19:00) את הצרות מאירופה מאחוריה כשתשחק לראשונה העונה בגביע הטוטו מול מ.ס אשדוד באצטדיון בראשון לציון. המשחק ייערך בעיר היין בשל השיפוצים שעובר אצטדיון ה-י"א.

אחרי שבוע לא שקט, שרון מימר יודע שרק ניצחון יתחיל להשכיח את התבוסה 4:0 לבוטב פלובדיב בליגה האירופית וההדחה המוקדמת. בבית"ר טוענים כי מימר היה רגוע השבוע באימונים ולא הקרין מהלחץ שלו כלפי חוץ. יחד עם זאת, בקבוצה היה מי שטען: "מימר מבין שהוא חייב לנצח אחרת גם האוהדים 'יתהפכו' עליו". 

באשר לסגל הקבוצה שיעמוד לרשות המאמן, המגן השמאלי מרסל הייסטר (פצוע) והקשר ציון צמח (סבל מווירוס במשך שבוע) לא יהיו כשירים למשחק. לפחות בנוגע לצמח מדובר בחוסר מזל שכן הרכש מהפועל עכו, שטרם התלבש העונה באחד מארבעת משחקי הקבוצה, היה אמור לקבל הזדמנות. את מקומו של הייסטר צפוי לתפוס חן דילמוני.

אנטואן קונטה אמור שוב להיות מתופקד בעמדת הבלם, הפעם לצדו של טל כחילה. בעמדת המגן הימני יפתח אבישי כהן. אמיר עגייב עשוי לפתוח בהתקפה. 


אמיר עגייב. נמצא בתמונת ההרכב (דני מרון)

פראיבייה ייבחן באשדוד
אחרי הטלטלה שעברה מ.ס אשדוד עם עזיבתו של רן בן שמעון לנבחרת קפריסין, יוסי מזרחי הגיע ונכון לעכשיו הוא המאמן של הקבוצה. אשדוד עברה קיץ לא פשוט לא רק בגזרת המאמן אלא גם נאלצה להיפרד מאחד מכוכביה הגדולים – הקשר אור אינברום שעבר לגנט הבלגית. עם כל הקשיים, בקבוצה מאמינים שתהיה קבוצה טובה השנה אחרי הצטרפותם של הזרים אדילסון באהייה מהפועל חיפה והבלם הברזילאי פבריסיו.

הקשר ההתקפי ז'יל פראיבייה, שנסע עם הקבוצה למחנה האימונים, עושה רושם טוב, אך עדיין לא חתם. במשחק מול בית"ר ינסה הברזילאי להרשים את מזרחי על מנת לקבל חוזה. בגזרה הישראלית, הצטרפו אוהד רבינוביץ ואביב סולומון (שניהם מהפועל נצרת עילית) והשוער ירדן קרישטול מהפועל עכו. קרישטול, שנחשב להבטחה גדולה יתפוס את מקומו של יואב ג'ראפי שסבל משבר בידו.

הרכבים משוערים
מ.ס אשדוד:
ירדן קרישטול, טום בן זקן, ניר ברדע, פבריסיו, חאתם עבד אלחמיד, קרלו ברוצ'יץ', רועי בקל, תום מונד, ז'יל פראיבייה, אדילסון באהייה, דין דוד.

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אבישי כהן, טל כחילה, אנטואן קונטה, חן דילמוני, קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, אריק סאבו, עידן ורד (אמיר עגייב), חן עזרא, אנתוני וארן (איתי שכטר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי