"אלירן עטר מאושר במכבי חיפה, לא מתעסקים בספקולציות"

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

הירוקים מרוצים מהיכולת של החלוץ ב-1:4 על סכנין וטוענים השחקן לא ביקש לעזוב. קגלמאכר מאוכזב, קאיו יקבל דקות כבר במשחקים הקרובים

(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי חיפה מה-1:4 הקליל אמש (שבת) על בני סכנין במחזור הראשון של גביע הטוטו. במועדון אומנם לא יוצאים מגדרם ומודעים לעובדה שבמשך דקות רבות הקבוצה לא נראתה טוב, אבל מרוצים שהצליחו לשמח כ-1,500 אוהדים ירוקים שהגיעו לעכו ונהנו בחלק מהדקות ממשחק קצבי והתקפי של קבוצתם.

הסגל שנרשם מול סכנין הוא לא הסגל הסופי והקבוצה מעוניינת לצרף עוד שחקן זר נוסף בתפקיד הפליימייקר וגם את מאור בוזגלו שקרוב בצורה משמעותית לחתימה. בצוות המקצועי יעבירו את השמות של המועמדים הזרים והנהלת הקבוצה תיכנס למשא ומתן במטרה לסכם במהרה ולהנחית את הזר השישי של הקבוצה. 

על פי המשחק אתמול נראה כי המאמן גיא לוזון מרוצה משיטת ה-4-3-3 וצפוי להמשיך איתה גם במשחקים הבאים. בין השאר במועדון שיבחו את הציוות של גל אלברמן, שהפך במהרה לאהוב הקהל הירוק, ביחד עם גיאורגי קוסטדינוב שהרשים וגם את רועי קהת שממשיך את היכולת הטובה שלו ממחנה האימונים. 

במועדון שיבחו גם את החלוץ אלירן עטר שבלט במשחק ולצד העימות המכוער עם עלי עותמאן הבקיע צמד והראה השקעה בשני צדי המגרש. בחיפה שומעים את הקולות סביב הרצון של עטר לעבור למכבי תל אביב, אך טוענים שלא הועבר שום מסר מצדו להנהלת הקבוצה. גורם במועדון אמר הבוקר: "עטר כבש צמד ונראה מאושר בירוק". גם לוזון התייחס לסוגיה ואמר: "עטר נמצא כאן ואין לי מה להתעסק בספקולציות".

אלירן עטר. מרוצה במכבי חיפה _(ערן לוף)
אלירן עטר. מרוצה במכבי חיפה (ערן לוף)

מאידך היו גם שחקנים שפחות שמחו אחרי הניצחון ואחד כזה היה הבלם גארי קגלמאכר שהיה שחקן השדה היחיד שלא שותף במשחק. השחקן, שהיה מדוכדך במחנה האימונים ואז חזר לעצמו כאשר שמע כי חיפה לא תצרף בלם נוסף, שוב לא שותף ועתידו במועדון עדיין מוטל בספק.

זר נוסף שצפוי לקבל את הקרדיט בקרוב הוא הברזילאי קאיו שכלל לא היה בסגל במשחק. לוזון הסביר: "קאיו לא עשה את המחנה שעשו שאר השחקנים והוא לא בכושר ואנחנו רוצים להכניס אותו לאט לאט לעניינים". אגב קאיו צפה במשחק מהיציע לצד הקשרים מוחמד אבו פאני, איתן וולבלום, עמית זנטי והחלוץ מוחמד עוואד.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי