מקורבי סבירסקי: "לא ייאמן שמתנהלים ככה ב-2017"

ז'אירו סבירסקי
ז'אירו סבירסקי עם איימן חלאילה | ערן לוף

בסביבתו של המאמן הברזילאי תוקפים את ההתנהלות של בני סכנין: "מצחיק להתעסק בעניינים כאלה". קשר ברזילאי צפוי להגיע במהלך השבוע

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בקרב ראשי בני סכנין בעקבות ההפסד אמש (שבת) 4:1 מול מכבי חיפה. במקביל לביקורת החריפה על השופט אוראל גרינפלד, במועדון מבינים כי גם היכולת של השחקנים הייתה חלשה.

ראשי המועדון מקווים לסיים את הסאגה מול הבקרה התקציבית כבר ביומיים הקרובים ולהעביר את חוזיהם של הצוות המקצועי ובראשם המאמן ז'אירו סבירסקי והשחקנים מתן עמבר, עידן שמש, ישראל זגורי ומוחמד כליבאת. בסביבתו של המאמן זעמו על כך שהוא פתח את העונה ביציע. "מדובר בנושא שהיה צריך להיסגר כבר לפני שבוע. זה פשוט נראה מצחיק שבשנת 2017 עוד מתעסקים בנושאים האלה", אמר אחד ממקורביו של המאמן.

במועדון לא אהבו את היכולת החלשה של הקבוצה משני צדי המגרש. במשך דקות בודדות הראו שחקני סכנין משחק איכותי והאכזבה היא בעיקר בחלק ההגנתי שם לא נעשו שום שינויים. דווקא השוער תומר הרן זכה לשבחים כאשר הציל את קבוצתו מתבוסה גדולה יותר. "משחק ההגנה שלנו נראה רע. ככה היה גם מול אולימפיאקוס וככה גם מול חיפה", אמרו במועדון.

בסכנין מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק נוסף בקישור האחורי וכבר השבוע צפוי לנחות קשר ברזילאי נוסף על פי המלצתו של הצוות המקצועי. הרן צפוי לקבל הזדמנויות נוספות בעקבות הפציעה של מחמוד קנדיל שאתמול ישב על הספסל.

ז'אירו סבירסקי. הלו, אנחנו ב-2017 (ערן לוף)
ז'אירו סבירסקי. הלו, אנחנו ב-2017 (ערן לוף)

בצוות המקצועי של המועדון סיפרו כי הבעיה העיקרית סביב המשחק הייתה העובדה ששחקנים משמעותיים נותרו ביציע בגלל בעיות בקרה וכי כאשר הסגל המלא ישחק הקבוצה תיראה אחרת. "כל השבוע תרגלנו הרכב מסוים ולצערי ביום חמישי בצהריים כל התוכניות שלנו השתנו", אמר גורם בצוות המקצועי של המועדון. עלאא אבו סלאח וג'אבר עטאא הפצועים צפויים לחזור ולהתאמן באופן מלא בתקווה שיוכלו לקחת חלק במשחק גביע הטוטו הבא מול עירוני קריית שמונה ביום רביעי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי