הפועל רעננה רוצה את שגיב יחזקאל ואליאל פרץ

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הקבוצה מהשרון מחפשת חיזוק לאחר ה-1:0 למכבי פתח תקווה בגביע הטוטו, השוער סקובה קמארה ייבחן גם מול מכבי נתניה, אך בקבוצה מעדיפים שוער מנוסה

(גודל טקסט)

בהפועל רעננה לא מתרגשים מההפסד אתמול (שבת) 1:0 למכבי פתח תקווה בגביע הטוטו. במועדון מודעים לכך שהמאמן דודו אברהם ממשיך בשינויים המקצועיים ובחיבור השחקנים החדשים לשיטת המשחק.

בקבוצה ממתינים לקשר מכבי תל אביב אליאל פרץ ובימים האחרונים עלה גם שמו של שגיב יחזקאל, שחקן נוסף של הצהובים, בעקבות החוסר בשחקנים איכותיים בקו הקדמי. גם בעיית השוער עדיין לא נפתרה והמטרה היא לצרף שחקן מנוסה בעמדה הזו, כשהשוער הגינאי סקובה קמארה, שקיבל כמה דקות מול המלאבסים ימשיך להבחן במהלך השבוע וצפוי לקבל דקות גם במשחק הבא במפעל מול מכבי נתניה (8/8).

בקבוצה שיבחו את השוער הצעיר אוהד צור שגילה יכולת טובה. גם הבלם הגינאי מוחמד עלי קמארה שנכנס כמחליף שיחק עם ביטחון וגילה יכולת מעודדת. אברהם גם ניסה את עדי נמני בעמדת הבלם במערך של שלושה בלמים.

החלוץ הצרפתי ג'ורדן פושה גילה ניצוצות, שהזכירו את העונות והכיבושים הרבים במכבי הרצליה. פושה הגיע למספר מצבים אותם לא ניצל, אך בקבוצה בטוחים כי בקרוב הוא יוכיח כי גם ליגת העל מתאימה לו.

שגיב יחזקאל. גם רעננה רוצה אותו (מכבי ת
שגיב יחזקאל. גם רעננה רוצה אותו (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

שחקנים בקבוצה הבהירו כי המשימה היא לצבור נקודות כבר בתחילת העונה, כדי להימנע מהסתבכות במאבקי התחתית כפי שקרה בעונה שעברה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי