שחר אישר: "מכבי ת"א הציעה 600 אלף יורו על אלירן עטר ונדחתה"

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

נשיא מכבי חיפה ואסף בן דב צפויים להיפגש עם בן מנספורד ומורן מאירי בימים הקרובים בניסיון להשלים את העסקה, אחרי שהירוקים חשפו הצעה ראשונה שנדחתה. הירוקים דורשים כ-750 אלף יורו ושחקן, הצהובים מסרבים

(גודל טקסט)

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, אישר הערב (שני) שמכבי תל אביב הציעה לפני כשבוע 600 אלף יורו על אלירן עטר ונדחתה, אבל גורם המקורב לחלוץ ולראשי שני המועדונים תיווך ובימים הקרובים תיערך פגישה בין יעקב שחר ואסף בן דב לבין בן מנספורד ומורן מאירי במטרה לנסות ולסכם על העברת החלוץ בחזרה לקריית שלום.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, שבהודעתו הרשמית טען בנוסף כי לא נפגש עד כה עם ראשי הצהובים, מתכוון לשמוע את הצעת מכבי תל אביב על החלוץ, שצפוי למלא את החלל שנוצר בשורות הצהובים באגף שמאל לאחר עזיבת טל בן חיים, ולדרוש עבורו כ-750 אלף יורו בנוסף להעברת אחד מבין הקשרים דור פרץ ושלומי אזולאי. במכבי חיפה אישרו שצפויה להתקיים פגישה והבהירו: "אין לנו שום בעיה להיפגש, אבל לא נוותר עליו בכל סכום". 

כזכור, כבר לפני מספר שבועות פרסמנו על מתיחות בין פרץ להנהלת מכבי ת"א בשל רצונו לעזוב כדי לזכות בדקות משחק משמעותיות, אולם בשלב זה טוענים בקרבת המועדון כי אין כל כוונה לשחרר את אחד משחקני הסגל וכי בכוונתם להציע כ-700 אלף יורו עבור רכישתו. נראה כי בסוף השבוע, לאחר חזרת הקבוצה ממשחק מוקדמות הליגה האירופית מול פאניוניוס, יהיו התפתחויות בנושא.

דור פרץ. גם מכבי חיפה רוצה (דני מרון)
דור פרץ. גם מכבי חיפה רוצה (דני מרון)

בכל הנוגע למשחק גביע הטוטו אתמול בו ניצחה מכבי תל אביב 0:2 את בני יהודה והעלתה את מאזנה לשישה ניצחונות מפתיחת העונה, שחקנים בהם השוער דניאל טננבאום, שון גולדברג, דור פרץ ושגיב יחזקאל הוכיחו למאמן ג'ורדי קרויף שהם שווים הזדמנויות נוספות לעומת מרסלו דוס סנטוס, אליאל פרץ ומתן בלטקסה שלא הרשימו וצפויים לצאת בהשאלה.

דור מיכה שב לשחק לאחר שהחלים מפציעה ארוכה במפרק האגן וקיבל רמז ראשון לעמדה בה הוא אמור לשחק במהלך העונה. "מלך הבישולים" שולב תחילה באגף השמאלי ובהמשך בעמדה מאחורי החלוץ. אגף ימין יהיה שייך לעומר אצילי. הבלם איגור פיליפנקה ששב לשחק לאחר שהחלים מפציעה בכף רגלו נפצע שוב בקרסול ויעבור טיפולים כדי להכשירו לטיסה ליוון.


קרויף
ניסה מול הכתומים את מערך שלושת הבלמים: "אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל סוג של הגנה שתהיה ליריבה שלנו ולתרגל את כל השחקנים כדי לראות למי מגיע לקבל יותר הזדמנויות". המאמן הוסיף כי עדיין אינו יכול לעדכן על רכש ובנושא השחקנים שיושאלו.

לגבי דור מיכה אמר המאמן: "אתם תראו בהמשך שילוב של דור מיכה וכריסטיאן באטוקיו. יכולה להיות כימיה טובה ביניהם כי הם אוהבים לשחק קדימה ולשנות תפקידים ועמדות במגרש".

דור מיכה. קרויף מתכנן חוליה קדמית איכותית (דני מרון)
דור מיכה. קרויף מתכנן חוליה קדמית איכותית (דני מרון)

אבי ריקן שתורגל בשני תפקידים שונים במגרש בלט לטובה וזכה למחמאות. "היתרון של שחקן הוא בזה שהוא יכול לשחק בכמה תפקידים ומרגיש טוב לעשות דברים בכמה עמדות", אמר השחקן בסיום. "אני רוצה שטביעות האצבעות שלי יורגשו בכמה מקומות. עבור חלק מהשחקנים שיטת שלושת הבלמים חדשה, אבל צריך לדעת לתפקד בכל מערך".

על המשחק נגד פאניוניוס הוסיף ריקן: "ברור שיהיה קשה לשחק במגרש ביתי מול הקהל שלהם. הם סיימו במקום החמישי ביוון ועשו פלייאוף טוב, אבל אנחנו מגיעים עם יתרון טוב. המטרה היא להגיע לשלב הבתים בליגה האירופית. זה יהיה הישג. יש עוד הרבה משחקים העונה ושחקנים רבים יוכלו להשתלב".


אלירן עטר. פגישה בין ראשי מכבי ת"א ומכבי חיפה בימים הקרובים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי