"אלי טביב לא יביא לשרון מימר שום שחקן חיזוק"

שרון מימר
שרון מימר | עדי אבישי

למרות ה-1:3 על אשדוד בגביע הטוטו, הנתק בין הבעלים למאמן ממשיך להעסיק את בית"ר ירושלים. וארן וסירושטיין זכו למחמאות, קונטה לא רוצה לשחק בעמדת הבלם

(גודל טקסט)

נכון, מדובר רק בגביע הטוטו, אך לאור המצב בבית"ר ירושלים גם ה-1:3 על מ.ס אשדוד אמש (ראשון) מוסיף שקט למערכת הלחוצה בלאו הכי, בטח אחרי ההדחה מאירופה. גם בקבוצה אמרו ששרון מימר באמת נראה יותר רגוע אחרי המשחק. כזכור, המתיחות בין הבעלים אלי טביב למאמן הגיעה לשיאה ובין השניים קיים נתק מוחלט.

גורם בקבוצה אף הגדיל ואמר כי כל עוד קיים הנתק "טביב לא יביא למימר אף שחקן". הצבתו של אנטואן קונטה כבלם ואבישי כהן (גרם לפנדל) כמגן היו בעצם סוג של "מחווה" לטביב היה מי שאמר בקבוצה, שכן הבעלים מחזיק מאוד מהשניים. יחד עם זאת, לפחות לגבי קונטה בקבוצה כל הנראה ירדו מהצבתו של הצרפתי בעמדת הבלם, כשגם הוא אמר לאחד מחבריו: "אני מרגיש הרבה יותר טוב בעמדת המגן". כזכור, קונטה שיחק כבלם גם במשחק האימון מול הפועל אשקלון בו ניצחה בית"ר 2:3 וגם אז הצבה זו לא נחלה הצלחה גדולה.

לגבי עידן ורד ואיתי שכטר, השניים זכו למנוחה עקב עומס בו חשו. המחליף של שכטר, אנתוני וארן, סחט מטבע הדברים מחמאות על הצמד והבישול שניפק. במאזנו של החלוץ בן ה-27, שהגיע בקיץ מהפועל ירושלים, ישנם שלושה שערים בארבעה משחקים, כשאתמול הייתה הפעם הראשונה שהוא פתח בהרכב. מי שעוד זכה למחמאות היה הבלם מיקי סירושטיין, שנכנס כמחליף במצב של 1:1 במקום אבישי כהן, ועם הסטתו של קונטה לצד ימין בהגנה, עזר לייצב את החלק האחורי.

שרון מימר. הנתק עם טביב נמשך (עדי אבישי)
שרון מימר. הנתק עם טביב נמשך (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי