מרסלו הוצע לבני יהודה, מרשיץ' ישוב לאימונים

מרסלו מול מתן חוזז
מרסלו מול מתן חוזז | צילום: דני מרון

אבוקסיס עקב אחרי הקשר הברזילאי של מכבי תל אביב ב-2:0 בגביע הטוטו, עזוז: "נעשה הכל כדי להצליח מול זניט". הקשר הקרואטי החלים מפציעה, לא ברור אם יישאר

(גודל טקסט)

בני יהודה הפסידה אתמול (ראשון) 2:0 למכבי תל אביב בגביע הטוטו, אך הראש של הכתומים במשחק החוץ הקשה מול זניט סנט פטרסבורג במוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי (0:2 לרוסים במשחק הראשון).

המאמן יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "השחקנים הצעירים נתנו פייט נגד קבוצה טובה יותר אפילו בהרכב השני שלה. היה לי חשוב לעבור את המשחק בשלום בלי פציעות. נצרף לפחות עוד ארבעה שחקנים חדשים שיהיו פנויים בהמשך, אבל היה חשוב לראות כי בסגל הנוכחי ישנם שחקנים שאפשר לסמוך עליהם לקראת פתיחת הליגה והם יהיו לצדם של השחקנים שיגיעו בהמשך הדרך. החלוץ דובב גבאי נתן משחק טוב וגם האחרים".

במהלך המשחק נבחן בקבוצה הקשר האוקראיני אלכסנדר צ'יבולניק עליו אמר אבוקסיס: "היו לו חלקים טובים וחלקים פחות טובים, בקרוב נקבל החלטה לגביו". בקבוצה הבהירו כי קיים ניסיון לצרף בלם זר איכותי וקשר זר וכבר יש מגעים בנושא. מהלך שנבדק מול מספר שחקנים שהוצעו לקבוצה. קשרה הברזילאי של מכבי ת"א מרסלו היה תחת מעקב של אבוקסיס והצוות שלו. בקבוצה ממשיכים להמתין להשאלתו של אליאל פרץ.

הקפטן איציק עזוז התייחס למשחק מול האימפריה הרוסית: "האיכויות של הרוסים מוכרות ואנחנו נגיע לשם כדי לעשות תוצאה טובה ומכובדת. שחקני זניט לא ישחקו כדי להעביר את הזמן, הם יופיעו במגרשם הביתי מול הקהל שלהם וישחקו עבור עצמם בלי לחשוב על התוצאה שהשיגו במשחק הראשון. זה משחק שצריך להיות דרוכים לכול אורכו ונעשה הכל כדי להצליח שם".

מרסלו. הוצע לבני יהודה (דני מרון)
מרסלו. הוצע לבני יהודה (דני מרון) 

בתוך כך, הקשר הקרואטי אנטוניו מרשיץ' שהיה פצוע בשבועות האחרונים ולא היה בתוכניות המקצועיות של הקבוצה, ישוב לאימונים לאחר שובה של הקבוצה מרוסיה. מרשיץ' לא נכלל ברשימת השחקנים למשחקי מוקדמות הליגה האירופית והיום לאחר שהחלים מהפציעה בשריר התאומים הוחלט שישוב לאימונים. בשלב זה לא ברור אם מרשיץ' ימשיך לאחר שבקבוצה אישרו לו לנהל מו"מ מול קבוצות אחרות באירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי