בעקבות בעיות אישיות: צירופו של קבסלה למכבי פ"ת בסכנה

נתן קבסלה
נתן קבסלה | צילום: טוויטר

העסקה, שהייתה על סף סגירה, בסכנה. במועדון מודעים לבעיות האישיות מהן סובל החלוץ: "נחכה יום או יומיים ונהיה חכמים יותר". גיגי ימשיך לקבל קרידט מחר (רביעי) מול מכבי נתניה, שתפתח עם גולדנברג במרכז ההגנה

(גודל טקסט)
 אחרי ניצחון החוץ על הפועל רעננה במחזור הראשון של גביע הטוטו, מכבי פתח תקווה תערוך מחר (רביעי) הופעת בכורה העונה במושבה, כשתארח את העולה החדשה מכבי נתניה. המאמן קובי רפואה לא צפוי לערוך שינויים בהרכב כשרישאר סומא, כובש השער, ימשיך ב-11, גיא מלמד הפצוע ואורי מגבו (שסובב את הקרסול)ייעדרו. צחי גיגי, שהפגין יכולת מצוינת עד כה, ימשיך בין הקורות.


בנושא אחר, למרות שהיה נראה כי עסקת נתן קבסלה סגורה, בפתח תקווה ממתינים לתשובה מהשחקן. כפי שפורסם בספורט1, החלוץ נסע מוקדם יותר השבוע לבקר את אשתו ובמועדון קיבלו מסרים שעקב בעיות אישיות הוא יישאר לצידה. "אנחנו לא נמצאים בקשר ישר איתו", סיפר גורם במועדון. "יודעים שיש לו בעיות אישיות. אם הוא לא יהיה כאן בלב שלם, מיותר לצרף אותו. נחכה יום או יומיים ונהיה חכמים יותר".




מנגד, מכבי נתניה תשחק לראשונה העונה במפעל ולסלובודאן דראפיץ לא חסרות צרות. מלבד הבלם בראנקו ורגוץ', שמחלים מניתוח, וגיא גרוס, שעבר צילום MRI, גם דיא סבע ימשיך להיעדר. כפי שפרסמנו אמש בספורט1, תומאס נילסן לא עבר בבקרה ולא יירשם למשחק, ובמועדון מקווים שהבלם יתגמש בדרישותיו לפיצוי ויעזוב בימים הקרובים.



רק הגיע וכבר עוזב? נילסן עם שאר שחקני הרכש של מכבי נתניה (אודי ציטיאט)


בהיעדר בלמים, חגי גולדנברג, שיפגוש את האקסית והאקבוצה בה גדל, ישחק במרכז ההגנה לצידו של דודי תירם. ויקי כחלון יפתח בעמדת המגן הימני ודידייה קוגבנייה, שזכה בתואר הליגיונר המצטיין בטוגו לשנת 2016/17, ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. במועדון מאמינים כי למרות התוצאות המאכזבות במחנה האימונים ולאחר צירופם הצפוי של בלם וחלוץ, הקבוצה תיראה טוב יותר ורואים במשחק מחר מבחן חשוב שיהווה מדד ליכולת והמוכנות לעונה הקרובה. הקבוצה עדיין ממתינה לאחד משני החלוצים: ארווין הופר או אלחסנה קייטה, כאשר נכון לרגע זה, לא קיימת התקדמות במו"מ מולם.


הרכבים משוערים
:

מכבי פ"ת: צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, נאור פסר, לירוי צעירי, רומאריו פירס, יובל שבתאי, רישאר סומא, מנור סולומון ולידור כהן.

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, חגי גולדנברג, דודי תירם, בן צעירי, עלי מוחמד, דן גלזר, אביב אברהם, דידייה קוגבנייה, ערן לוי ועדן שרם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי