עכו הפתיעה עם 0:1 את הפועל חיפה, 1:1 בין ק"ש לסכנין

אלישע סם
אלישע סם | ערן לוף

שער של אלישע סם הנבחן העניק לדורה ניצחון מפתיע, שטראוס הצטיין בשער. גנטוס חילץ את סכנין נטולת המאמן אחרי יתרון של גוזלן

(גודל טקסט)
המחזור השני של גביע הטוטו מייצר שני מפגשים בין קבוצות במגמות הפוכות. עירוני קריית שמונה של חיים סילבס הביסה במוצאי שבת 0:4 את העולה החדשה הפועל עכו, אך סיימה רק ב-1:1 נגד בני סכנין.


הפועל חיפה הופתעה עם 1:0 להפועל עכו מלאת הצרות. הנבחן סם אלישע כבש את השער הבודד בסמי עופר.



עירוני קריית שמונה – בני סכנין 1:1
עירוני קריית שמונה ובני סכנין נפרדו ב-1:1 במשחק מהמחזור השני של גביע הטוטו. הבחורים של חיים סילבס עדיין לא יכולים לארח במגרשם, ולכן אירחו את המשחק באצטדיון בעכו.


המשחק נפתח בקצב טוב והקבוצות רצו מצד לצד. אחמד עאבד שלט ביד רמה בנעשה בהתקפת הכחולים, ואף בישל את השער הראשון לשובל גוזלן בדקה ה-36. מכאן נרגעה המארחת וסכנין נכנסה למשחק לאט לאט, עד שבדקה ה-80 כבש מארון גנטוס אחרי בישול של ישראל זגורי מבעיטה חופשית. סילבס אמר בסיום: "לא מרוצה מהתוצאה. רצינו ללחוץ בהתחלה אבל המחצית השניה לא היתה טובה".


סכנין כזכור עדיין ללא מאמן, אחרי שז'אירו סבירסקי פוטר ומי שעמד על הקווים היה איימן חלאילה שאמר בסיום: "ביקשו ממני להעביר את האימונים ולהעביר את המשחק. לא נכנס לפינה של מי יאמן. אם יהיה משהו חדש נעדכן אתכם אבל אני חושב שהייתי טוב. אני לא רוצה להגיד אם אני ראוי או לא. אני מאמן כבר 8-9 שנים, חדש לי ליגת העל ואני רוצה להיות מאמן ראשי. שיחקתי בסכנין שש שנים ויגיע היום שלי".


הרכבים
עירוני ק"ש: איתמר ניצן, איאד אבו עביד, קרלוס קוויאר, מרקוס דיניז (דין מימוני 59), אחמד עאבד, מילוש ראדיבוייביץ', אמיר נסאר (עידו דווידוב 61), דידייה ברוסו (אופיר קריאף 78), שלומי אזולאי (רותם חטואל 73), נייג'ל האסלביינק, שובל גוזלן (אפונסו טיירה 60).


בני סכנין: מתן עמבר, מוחמד זבידאת, מארון גנטוס, אברהם פאס, וונדרסון (איהאב שאמי 77), חאלד חלאילה (איהאב גנאים 66), סגס תאמבי, פיראס מוגרבי, מוחמד בדארנה (מוחמד כליבאת 56), ג'ונתן לוקה (הילאל מוסא 83), לוקאס גאושו (ישראל זגורי 72).


מהלך המשחק
דקה 6: אחמד עאבד פרץ באגף ימין והעביר כדור חד לאמצע שכמעט חדר לשער.


דקה 9: בעיטה אדירה של ראדיבוייביץ' מעשרים מטרים חלפה סמוך למשקוף.


דקה 28: מוגרבי התשלט על כדור שניתז מהגנת ק"ש, והפציץ לחניון.


עאבד. הגיע חד
עאבד. הגיע חד


דקה 36: 0:1 לק"ש! עאבד המשיך ביכולת המצויינת שלו, ליהטט באגף שמאל ובישל לגוזלן שבנגיעה ירה לרשת דרך ידיו של עמבר.


דקה 80: 1:1! זגורי בבעיטה חופשית הדביק כדור מדויק למארון גנטוס, שמקרוב השווה בקלילות.


הפועל חיפה – הפועל עכו 1:0
הפועל חיפה בנתה סגל חזק במטרה להתקדם העונה לכיוון הפלייאוף העליון. הפועל עכו כבר מסומנת כיורדת בטוחה אך הקבוצה של שלומי דורה הפתיעה עם ניצחון בסמי עופר. העולה החדשה העבירה מספר שחקנים בבקרה וכנראה שזה בהחלט סייע לה למחוק את ה-4:0 לקריית שמונה בתחילת השבוע.


האורחים סיכנו את שערו של שטקוס לא מעט ובדקה ה-62 הנבחן אלישע סם עבר את השוער הליטאי ושלח לרשת. עד הסיום ראדו גינסארי והישאם כיוואן עוד סיכנו את רם שטראוס אך השוער שמר על קור רוח ושלח את העכואים עם מעט רוח גבית לעבר תחילת העונה.


ניר קלינגר
אמר בסיום:"מחצית ראשונה חלשה מאוד. הבעיות היו ברורות כי ממן הלך אחורה. בחצי השני שטראוס היה מצוין. זה מאכזב אבל זה לא מכניס אותנו ללחץ כי אני מכיר את הקבוצה שלי. התוצאה יכלה להיות 1:3 לנו. במחצית נגענו בבעיות שלנו והמחצית שנייה הייתה טובה יותר. ברסקי היה טוב ואנחנו זקוקים לעוד שחקן במרכז וחדות בחלק הקדמי".


שלומי דורה
מנגד טען:"יכולנו לכבוש בעוד מתפרצות. אחרי מחנה אימונים זאת הקבוצה שלנו ואם נוכל לצרף עוד אז נשמח. אני רואה את האור בקצה המנהרה. אני לא בא להעביר ביקורת אלא מתעסק במגרש ואני מודה להנהלה שהעבירו את כל השחקנים".


הרכבים

הפועל חיפה: ארנסנטס שטקוס, דור מלול (עידן גולן 85), ניסו קפילוטו, רסמוס סיוסטדט, גבריאל תמאש, שמואל שיימן (חיים מגרלשווילי 67), רוסלן ברסקי, מקסים פלקושצ'נקו (לירן סרדל 71 ), חנן ממן, ראדו גנסארי (הישאם כיוואן 84), עדן בן בסט (מאמון קשוע 61).




הפועל עכו:
רם שטראוס, עבדי פרחאת (ינון אליהו 66 ), עמית ביטון, מוחמדו סיסוקו, גל שיש, ברונו איבה, עמראן אלקרינאווי, גבי קניקובסקי (רז לוי 90), בוז'ידאר ואסב (איתי מורנו 90), סם אלישע, פייסל מוליץ' (יאגו פריירה 76).



ניר קלינגר. מבחן רשמי ראשון
ניר קלינגר. מבחן רשמי ראשון


דקה 15: בעיטה של בוז'ידאר ואסב חלפה מילימטרים מעל המשקוף.


דקה 21: סם אלישע בעט מ-16 מטרים אך שטקוס הדף.


דקה 62: 0:1 לעכו! גל שיש העביר מצא במסירה מצויינת את סם אלישע שהעלה את האורחת ליתרון מפתיע.



שיש וממן מתעמתים (ערן לוף)


דקה 78: הזדמנות נוספת להפועל חיפה. ראדו גנסארי בעט מתוך הרחבה לגופו של רם שטראוס.


דקה 89: הישאם כיוואן סיכן מ-20 מטרים את שטראוס שהיה במקום והדף נהדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי