טגה מאוכזב ממעמדו: אם אני לא בתוכניות, אעזוב

אמייה טגה
אמייה טגה | אודי ציטיאט

קשר מכבי נתניה פגוע מההתנהלות, בקבוצה הודו לאחר ה-3:2 הדרמטי למכבי פ"ת: "היינו זחוחים במחצית השנייה". דן גלזר: "אני מת לפרוץ לתודעה"

(גודל טקסט)

אם לשפוט על פי המחצית הראשונה במשחק ההפסד של מכבי נתניה אמש (רביעי) למכבי פתח תקווה 3:2 בגביע הטוטו, הקבוצה נראית מוכנה לליגת העל ובגדול. אם לשפוט לפי המחצית השנייה? ממש לא.

הצהובים שחורים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה פתחו את המשחק בהתלהבות ובתום המחצית הראשונה ירדו ביתרון כפול, שיכול היה אפילו להיות גדול יותר. במחצית השנייה, נראתה קבוצה אחת בלבד על המגרש וקראו לה מכבי פ"ת, כאשר העולה החדשה כמעט ולא הגיעה לשער של צחי גיגי.

"כנראה שככה נבין את המעבר מלאומית לליגת הלאומית", אמרו בנתניה. "במחצית הראשונה היינו בהלם איך הכל הלך לנו וזה כנראה הפך אותנו לקצת זחוחים. יש עוד כמעט שלושה שבועות עד הליגה וצריך להסתכל על חצי הכוס המלאה".

ומה בנוגע לרכש? בנתניה בונים מאוד על הבלם הגרמני החדש טים הויבך שחתם אמש במועדון. "הוא אולי לא בלם טכני כמו בלמים ברזילאיים, אבל יהיה מאוד קשה לעבור אותו ומדובר בבלם גרמני טיפוסי. הוא מתקל מצוין ויש לו יתרון במצבים נייחים ככה שהשילוב עם ערן לוי יכול להיות מעולה", סיפרו בסביבת המועדון. משימת השכנוע לא הייתה קלה ולקח לראשי המועדון עשרה ימים לגרום לו להגיע לארץ הקודש. יתירה מכך, לספורט1 נודע כי הבלם כבר היה בדרכו לסטיאווה בוקרשט הרומנית, אלא שבסוף התרצה וחתם בנתניה.

אמייה טגה. מוכן לעזוב (אודי ציטיאט)
אמייה טגה. מוכן לעזוב (אודי ציטיאט)

מי שנראה מאוכזב ממעמדו הוא הקשר אמייה טגה. זה לא סוד שטגה לא בדיוק נמצא בתוכניות של דראפיץ' וברדה, אלא שאתמול הוא כלל לא התלבש למשחק ולמקורביו הבהיר כי הוא פגוע מההתנהלות כלפיו. "אם יגידו שאני לא בתוכניות, אעזוב בלי בעיה" אמר בשיחות סגורות.

דן גלזר סיכם: "משחק רשמי ראשון שלנו. פתחנו מדהים, עם הרבה התלהבות והכל נדבק. בחצי השני משהו לא עבד, מצבים נייחים ונלמד מזה ונתקן. עדיין אין לנו כושר ברמה של ליגה אבל אני יוצא מעודד כי הצגנו כדורגל חיובי וטוב. חבל על ההפסד, כי הרגשנו שהמשחק בידיים שלנו וזו הייתה הבעיה. הוכחנו לכולם שרעב ורצון נותן מעבר לשמות ויכולת. אני מסכים שבליגת העל משלמים יותר על מהפכים ומצבים נייחים אבל נסתכל על הווידאו ונלמד ואני בטוח שיהיה בסדר".

טים הויבך משמאל. היה קשה לשכנע אותו (עדי אבישי)
טים הויבך משמאל. היה קשה לשכנע אותו (עדי אבישי)

"יש פה קבוצה טובה. הקבוצה הזאת תהיה מוכנה לליגת העל. יש פה צוות טוב שרוצה להצליח ולהתקדם עם שחקנים טובים. אמנם אנונימיים, אבל אני בטוח שמהר מאוד ניכנס לתודעה של הכדורגל הישראלי. כמו הרבה שחקני אצלנו, באתי אנונימי אבל אני מת לפרוץ ולהיכנס לתודעה. עם ההצלחה של הקבוצה, יסתכלו על השחקנים הקטנים ויהיה טוב. אני לא חושב שאנחנו צריכים להוכיח לאף אחד, אלא לעצמנו. אנחנו קוראים אתרים ומה שאנשים רושמים וזה נותן לנו פוש להוכיח שהסגל הזה מספיק טוב, שיש פה שחקנים טובים וקבוצה טובה ואני בטוח שנעשה עונה יפה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי