אכזבה בהפועל חיפה מהיכולת מול עכו, רואש הגיש תביעה

חנן ממן
חנן ממן | צילום: ערן לוף

אחרי ההפסד המביך להפועל עכו 1-0 קלינגר מחפש פתרונות, עשוי להחתים קשר זר ולא להמתין לדור פרץ. הבלם ששוחרר: "נגרם לי נזק מקצועי"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה פתחה את משחקי גביע הטוטו ברגל שמאל כאשר הפסידה אתמול (רביעי) בביתה 1:0 להפועל עכו. למרות ההפסד המביך, במועדון לא מתרגשים יתר על המידה מהתוצאה ומבינים שהבעיה העיקרית של הקבוצה הייתה ונותרה בקישור, שם ממתינים להתפתחויות בגזרתו של דור פרץ.

בכרמל ממשיכים לטעון שלמרות הפרסומים, במכבי תל אביב הבטיחו כי אם השחקן לא יישאר צהוב, זכות הראשונים להשאלתו תהיה להם ולכן מאמינים שהשחקן יגיע לכרמל כבר בשבוע הבא. מאידך, במידה שפרץ לא יגיע, תביא חיפה קשר זר ובצוות המקצועי כבר עובדים על האופציה הזאת.

בעיה נוספת שהתגלתה אתמול היא חוסר הריכוז ליד השער, כאשר הקבוצה של ניר קלינגר הגיעה למספר מצבים אבל גם עדן בן בסט וגם ראדו גינסארי היו אפאתיים ליד השער. עם זאת, בקבוצה מאמינים שחזרתו של אלון תורג'מן מהפציעה תפתור את הבעיה. החלוץ ימשיך בטיפולים במתיחה ממנה סובל עוד ממחנה האימונים באוקראינה והוא אמור לחזור לאימונים רק באמצע השבוע הבא.

כבר בשבת אמורה הקבוצה להתארח אצל בני סכנין ובצוות המקצועי צפויים לערוך מספר שינויים. מי שהיה בין השחקנים שהציגו יכולת פחות גרועה נגד עכו הוא הקשר רוסלן ברסקי, שאמר בסיום: "במחצית הראשונה לא הגענו למצבים ובמחצית השנייה היינו טובים יותר. באנו לשחק את המשחק שלנו, וזה הלך פחות טוב. נמשיך לעבוד קשה ואני מאמין שנגיע לתוצאות יפות".


ברסקי. הציג יכולה טובה ביחס לקבוצה (ערן לוף)

הקשר התייחס גם לעובדה שרק עכשיו הוא קיבל את ההזדמנות בליגת העל: "היו לי שתי פציעות שמנעו ממני לחתום בליגת העל קודם לכן והקיץ היו לי מספר הצעות, אבל כשהרגשתי שניר קלינגר רוצה אותי אז לא יכולתי לסרב". בתוך כך, הקהל החיפאי שהעונה הרשים בקצב קניית המנויים, התאכזב אתמול ואף צעק קריאות כנגד קלינגר בסיום. עיקר הביקורת של הקבוצה הופנתה נגד השחקנים הזרים, שלטענתם לא הביאו שום שינוי לקבוצה.

הצרות של הפועל חיפה אינן מגיעות רק מכר הדשא. בלם הקבוצה אושרי רואש שלח הבוקר כתב תביעה בבית הדין לענייני עבודה כנגד הפועל חיפה. רואש שגדל בכרמל והיה במועדון כשני עשורים מתוך כ-11 שנים בקבוצה הבוגרת נפגע מכך שלא קיבל הודעה בזמן על סיום תפקידו במועדון והחליט לתבוע את יואב כץ. רואש שמיוצג על ידי עורך דינו שי אליאס מבקש לקבל פיצויי פיטורין, קרנות פנסיה וכל מה שמגיע לו על פי חוק במקום ממנו 'פוטר' לאחר יותר מעשור. רואש אמר לספורט1: "כמו בכל עונה ציפיתי להודעה מהפועל חיפה. רציתי לדעת אם אני ממשיך או לא. קיבלתי מספר הצעות בקיץ ודחיתי כי חשבתי שאולי אהיה לי מקום כל עוד לא הודיעו לי שאני נפרד".

אושרי רואש (ירון אלפי)
אושרי רואש (ירון אלפי)

למעשה נגרם לך נזק מקצועי?
"נכון מאוד. כרגע רוב הקבוצות כבר סגורות וההצעות שיכולתי לקבל בתחילת הקיץ הן לא אותן הצעות. בכל מקרה אני מאמין בעצמי שאמצא את הקבוצה המתאימה עבורי".


יצא לך לדבר עם יואב כץ?

"מאז המקרה עם המאמן אלי כהן לא. אני גם לא מתכוון להסתכל אחורה ודורש את מה שמגיע לי על פי חוק. אני רוצה למצוא קבוצה בקרוב ולחזור לשחק כדורגל ואהיה במקום שארגיש רצוי ולא במקום שרצה אותי כבלם שלישי".

תגובת הפועל חיפה תובא כשתתקבל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי