דווקא אחרי ניצחון: ריינשטיין ולבאבידי שוחררו מהפועל עכו

קווין ריינשטיין
קווין ריינשטיין | צילום: ערן לוף

השניים סירבו לחתום על חוזה חדש ועזבו את הקבוצה. סוכנם: "החוזה כבר נחתם ופתאום יגיע צד אחד ויבקש שוב לפתוח אותו". במועדון מקווים שבית הדין יקבל את הערעור ויבטל את הפחתת הנקודות

(גודל טקסט)
שביעות רצון גדולה הייתה אתמול (רביעי) בקרב אנשי הפועל עכו לאחר הניצחון הראשון של העונה, 0:1 על הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר, בו הרשימה הקבוצה גם במשחק ההגנה שלה.


מספר שעות לפני המשחק שמחו במועדון שכל השחקנים והצוות המקצועי עברו בבקרה התקציבית, למאמן שלומי דורה להעלות עם ההרכב החזק ביותר, שגם היווה שינוי משמעותי מההופעה המשפילה בתחילת השבוע מול עירוני קריית שמונה.עם זאת, הופתעו אנשי המועדון כאשר המגן דיא לבאבידי והקשר קווין ריינשטיין נותרו מחוץ לסגל הקבוצה. השניים שיחקו בתבוסה 4:0 לעירוני קריית שמונה ביום ראשון והיו בין הפחות גרועים כאשר ריינשטיין אף היה הקפטן במשחק.




לספורט1 נודע כי הסיבה לכאורה לאי הכללתם בסגל לא הייתה מקצועית. השניים ממשיכים עם עכו עוד מהעונה שעברה ואף חתמו בתחילת הקיץ על חוזה חדש, אבל זה היה עם ההנהלה הקודמת וכעת החליטו בהנהלה החדשה לפתוח באופן תמוה את החוזה מחדש. השניים לא הסכימו ואף לא הופיעו לאימון הבוקר והגיעו ביחד עם סוכנם מסוכנות A&D למשרדי המועדון והבהירו כי לא מוכנים לחתום על חוזה חדש.



שטראוס. קיבל מחמאות (ערן לוף)

 

לאחר דין ודברים עם ראשי המועדון הוחלט על שחרור מיידי של השניים. נציגיהם מסרו בתגובה: "קווין ודיא היו מאחרוני השרידים של עונת העלייה אשתקד ומשחקי הבית המובילים במועדון. חבל שהדברים לא הסתדרו אבל מצד שני לא יתכן שלאחר שנחתם חוזה חדש יבוא צד אחד ויבקש או ירצה לשנות סעיפים כאלה ואחרים. אנחנו מאחלים בהצלחה למועדון ובטוחים שהשחקנים ימצאו כבר בקרוב קבוצה איכותית וטובה".

 

מי שזכה לעיקר המחמאות הוא השוער רם שטראוס, שהציל מספר פעמים את הקבוצה, בעיקר במחצית השנייה. בנוסף, במועדון מרוצים מהעמידה הטקטית של השחקנים על המגרש, אך עדיין מבינים שהקבוצה חייבת להתחזק בבלם ובקשר האחורי. "כדי לשרוד נצטרך לתת את הכול בפן ההגנתי ונצטרך עוד חיזוק" אמרו במועדון.



הפועל עכו. בקבוצה מרוצים מהיכולת (ערן לוף)


בעכו ימשיכו לבחון את השחקנים הזרים גם בשבוע הבא וצפויים לקבל החלטה לאחר משחקי גביע הטוטו. עכו תנוח בסוף השבוע והמשחק הבא של הקבוצה יהיה ברביעי הבא בבית מול בני סכנין. עוד לפני המשחק, במועדון החתימו את ינון אליהו שהגיע מהפועל קטמון, ואף שותף אתמול כמחליף.


במקביל, בקבוצה ממתינים להחלטות בית הדין העליון לגבי הערעור של הפחתת שלוש הנקודות. עוד לפני המשחק, היו"ר דודי רוזנפלד, שבעצמו הורחק לשנה, התייצב בבית הדין בחיפה לצידו של עו"ד יפתח בן עזרא שמייצג את הקבוצה וביקשו לבטל את הפחתת הנקודות. בן עזרא אמר בדיון: "בכל חיי הרשות לבקרת תקציבים, לא ניתן עונש כל כך חמור לעבירות מינוריות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי