ראובן עטר העביר אימון בכורה באשדוד: רעב מאוד להצליח

ראובן עטר
ראובן עטר | יח"צ

המאמן שחזר לליגת העל ("הרגשה מצוינת") לא צפוי לעמוד על הקווים מחר (19:45) מול הפועל אשקלון בגביע הטוטו. נעים ורוב השחקנים עברו בבקרה התקציבית

(גודל טקסט)

ראובן עטר ערך את אימון הבכורה שלו הבוקר (שישי) כמאמן מ.ס אשדוד לקראת המשחק מחר ב-19:45 מול הפועל אשקלון במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו. עטר לא יעביר את המשחק מחר כשמי שיעשה זאת יהיה רוני אוואט, שיישאר בצוות המקצועי וישמש כעוזר בנוסף לצדוק מלכה.

המאמן החדש של הקבוצה אמר: "אני רעב להצלחה. זו הרגשה מצוינת לחזור ליגת העל. הגעתי למועדון מאורגן ומסודר. הסגל הקיים הוא טוב. אני רעב מאוד להצליח". אתמול עוד כזכור העביר עטר את משחקה של הפועל עפולה מול מכבי אחי נצרת במסגרת גביע הטוטו. במישור המקצועי, אשדוד תחסר במשחק את המגן הפצוע בברכו קרלו ברוצ'יץ' כשגם הקפטן טום בן זקן נמצא בספק.

מן העבר השני, הפועל אשקלון יכולה קצת לחייך לקראת המשחק. אחרי שבתבוסה 3:0 להפועל באר שבע בשבוע שעבר יובל נעים לא העביר הוראות כיוון שלא עבר בבקרה התקציבית ומאותה סיבה נאלץ לשלב שחקני נוער, הפעם יוכל המאמן להדריך כמו שצריך וגם יעמוד לרשותו סגל כמעט מלא.

חוזהו של נעים עבר בבקרה התקציבית, כמו גם של כל שחקני הרכש כמעט. שרון גורמזנו, שחוזהו אמנם לא עבר, קיבל אישור חריג מהבקרה לשחק. עוז ראלי, אלעד גבאי וטל איילה יוכלו לערוך את הופעת הבכורה הרשמית בקבוצתם החדשה.

ראובן עטר
ראובן עטר. "יש סגל טוב"



מי שחוזיהם עדיין לא עבר הם שני הקשרים שי חדד (הגיע העונה) ומושיקו לוגסי, ששיחק בקבוצה אשתקד. המשחק מחר מול אשדוד ייערך באצטדיון ראשון לציון עקב עבודות השיפוץ באצטדיון סלה באשקלון. העבודות מתקדמות בקצב משביע רצון ורוב הסיכויים שהקבוצה, שמשחק הבית הראשון שלה ייערך במחזור השני בבית מול בני יהודה בעוד כשלושה שבועות.

הרכבים
הפועל אשקלון: ליאור חדיריאן, אלעד גבאי, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', עוז ראלי, רודי חדד, מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש, שון מלכה, טל איילה, שרון גורמזנו (יוסיפ איבנצ'יץ').

מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, יצחק אספה (טום בן זקן), חאתם עבד אלחמיד, ניר ברדע, אמיר בן שמעון, תום מונד, רועי בקל, גדי קינדה, דן ביטון, מאוריסיו, דין דוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי