יובל נעים: "לא מתרגש מההפסד, אלא מהיכולת שלא הייתה טובה"

יובל נעים
יובל נעים | צילום: עדי אבישי

מאמן הפועל אשקלון לאחר ה-1:0 הדרמטי למ.ס אשדוד: "אולי נצטרך לשחרר שחקנים בשביל להתחזק". רוני אוואט, שיפנה את מקומו לראובן עטר: "לא שוחחתי איתו עדיין, אך יש בסיס טוב והוא יכול להיות מעודד"

(גודל טקסט)

 עדיין ללא ראובן עטר על הקווים, מ.ס אשדוד ניצחה הערב (שבת) 0:1 את הפועל אשקלון משער בתוספת הזמן של רועי בקל והשיגה את ניצחונה הראשון העונה אחרי הפסד לבית"ר במחזור פתיחת העונה בגביע הטוטו, בעוד יובל נעים ואשקלון יחפשו נקודות ראשונות במשחק הבא אחרי שהובסו במחזור הקודם 3:0 על ידי הפועל באר שבע.

מאמן מ.ס אשדוד למשחק היום, רוני אוואט, אמר בסיום: "עוד לא הספקתי לדבר עם ראובן עטר. אני בטבעי אוהב להסתכל על חצי הכוס המלאה. הבסיס הוא טוב, ראובן יכול לצאת קצת מעודד. שבוע שעבר היינו כמה ימים אחרי מחנה האימונים, גם בית"ר ירושלים יותר איכותית מהפועל אשקלון והיא הענישה אותנו. היום באנו יותר מסודרים ומאורגנים. אנחנו קבוצה טובה שתצטרך לעשות תהליך לא פשוט להתחבר. הביטחון יחזור בעקבות הניצחון".

מן העבר השני, יובל נעים הבהיר: "לא מתרגשים מההפסד, אלא מהיכולת שלא מספיק טובה. החכמה היא לבוא לעשות שינויים, אני מאוד מאוכזב ממה שראיתי. דווקא שבוע שעבר שראיתי צעירים הייתי יותר מעודד. אנחנו עושים מאמץ להביא זר ושני ישראלים ויכול להיות שבשביל זה נצטרך לשחרר שחקנים עם חוזה".


אוואט. מהמשחק הבא כבר ראובן עטר יהיה המאמן הראשי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי