במכבי חיפה יסגרו עם מאור בוזגלו רק אחרי ההחלטה בעניין אלירן עטר

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

ביממה הקרובה צפויה להיערך פגישה בין הירוקים למכבי תל אביב, שאחריה יוחלט גורלו של החלוץ. במועדון שבעי רצון מיכולתו של אליסון דוס סנטוס, וינסו לצרף אליו עוד בלם זר, כששם שעלה הוא בניאק שגדל בברצלונה

(גודל טקסט)

במכבי חיפה הביעו שביעות רצון חלקית מהתיקו המאופס מול עירוני קריית שמונה. לטענת הצוות הקבוצה הרשימה בחלקים גדולים מהמשחק, גם בעמידה הטקטית ובעיקר בשטף והחיבור בין השחקנים. במועדון אף שיבחו את היכולת של הבלם אליסון דוס סנטוס ששוב הוכיח כי הבחירה בו הייתה נכונה.


במועדון מתכוונים לעבוד שעות נוספות השבוע בכדי להביא בלם נוסף לצדו של דוס סנטוס כבר בשבוע הקרוב. בפני הצוות המקצועי ישנם מספר מועמדים כאשר הכוונה היא להביא בלם זר. "נשקיע סכומי עתק בכדי להביא את הבלם הטוב ביותר עבורנו" אמר גורם במועדון. אחד השמות שעלו הוא הבלם מאקי בניאק שגדל בברצלונה, ובעונה האחרונה שיחק בליגה השנייה בספרד במדי סראגוסה. 


 

בניאק, בלם קמרוני בן 22, גדל בברצלונה מגיל 13 ורשם 61 הופעות במדי קבוצת המילואים. הקמרוני שותף במשחקי הכנה של הקבוצה הבוגרת, אך לא שותף במשחק רשמי. בינואר 2016 הוא עבר לקבוצת המילואים של נאנט ואשתקד חזר לספרד, שם שיחק כאמור שמונה פעמים במדי ריאל סראגוסה. הבלם, לו שתי הופעות במדי נבחרת קמרון, הוא כעת שחקן חופשי.


בחיפה ציינו כי ישנם מספר מועמדים וכבר בימים הקרובים יהיו התפתחויות בנושא. גורמים במועדון בדקו את האופציה של רמי גרשון אך בשלב זה נראה כי האופציה רחוקה, גם בשל העובדה שלשחקן יש עוד חוזה בגנט וסכום ההעברה יהיה גבוה, וגם טרם החליט השחקן אם ברצונו לחזור לישראל.



עניין נוסף שמעסיק את המועדון הוא עתידו של החלוץ אלירן עטר. ביממה הקרובה צפויה להיערך פגישה בין ראשי מכבי תל אביב ומכבי חיפה ואז תתקבל ההחלטה הסופית בנושא. בחיפה אינם מתכוונים להתפשר ורק סכום שיעמוד מעל 1.1 מיליון יורו יהיה רלוונטי עבור הירוקים.


רמי גרשון. חושב על חזרה לישראל?

רמי גרשון. חושב על חזרה לישראל?


עטר עצמו התאכזב לשמוע את הקהל הירוק מקלל אותו לפני המשחק מול קריית שמונה, אבל לא מתכוון להתערב במשא ומתן בין הצדדים. "עטר לא פוסל את האפשרות להישאר בחיפה ואם זה מה שיקרה אז הוא ייתן את המקסימום בירוק" אמרו בסביבתו של החלוץ. אגב גיא לוזון התבטא כי על פי ראות עיניו השחקן יישאר בקבוצה.


גם מאור בוזגלו יקבל השבוע החלטה לגבי עתידו בירוק. כפי שפורסם בספורט1, אישר אביו של השחקן כי מאור החליט לשחק בחיפה וכעת מקווים להשלים את המשא ומתן בין הצדדים. ההערכה היא כי רק לאחר עסקת עטר יתפנו ראשי חיפה לעניין בוזגלו, והבעלים יעקב שחר נכנס למשא ומתן בין הצדדים. כבר ביום שלישי מצפה לירוקים דרבי חיפאי ובשבת משחק מול הפועל עכו. אחרי כן יחליטו בצוות המקצועי לגבי דילול השחקנים שחלקם הגדול, ובעיקר הצעירים, שוב נותרו אתמול מחוץ לסגל וישבו ביציע.



יגיע למכבי חיפה? בניאק (ברצלונה – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי