פליקס נעים מועמד לסכנין, ג'ונתן לוקה יבקש לעזוב בעקבות ז'אירו סבירסקי

איימן חלאיילה
איימן חלאיילה | מאת: עדי אבישי

למרות התוצאות הטובות, ההנהלה לא סומכת בעיניים עצומות על המאמן חסר הנסיון ובודקת שמות אחרים, כשהרציני שבהם הוא של מאמן הפועל כפ"ס בעונה החולפת. הברזילאי מתקשה להתאקלם בישראל

(גודל טקסט)

בני סכנין איבדה את סיכוייה להמשיך לשלב הבא בגביע הטוטו אחרי שסיימה בתיקו 1:1 מול הפועל חיפה, ובכל זאת במועדון הביעו שביעות רצון מההתקדמות של הקבוצה, במיוחד לאור האירועים בשבוע האחרון.


המאמן הזמני איימן חלאילה ממשיך לקבל מחמאות, הן מכיוונם של השחקנים והן מהצוות הניהולי, אלא שבמועדון טרם קיבלו החלטה לגבי המאמן הבא. בהנהלה חוששים לתת את המושכות לחלאילה ומתכוונים להביא מאמן אחר, כאשר השם הבולט הוא מאמנה של הפועל כפר סבא בעונה האחרונה פליקס נעים. נעים זכה למחמאות מצדו של המאמן הקודם יוסי אבוקסיס, וכבר בימים הקרובים תתקיים שיחה רשמית בין הצדדים.
 

אופציה נוספת שעלתה היא להביא לצדו של חלאילה מאמן נוסף דוגמאת אלדד שביט, אבל בשלב זה נראה כי זאת תהיה האופצייה האחרונה של ההנהלה. "אנחנו נקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור המועדון. לא רוצים לקבל החלטה בלחץ, אבל מצד שני מבינים שאין לנו הרבה זמן", אמרו במועדון.


איימן חלאיילה. יביאו לצידו מאמן נוסף?

איימן חלאילה. יביאו לצידו מאמן נוסף?


בסכנין מבינים כי המאמן החדש שיגיע ירצה גם לבצע מספר שינויים פרסונליים בסגל השחקנים, ולבטח להביא עוד שחקן זר אחד או שניים. גם עתידו של הקשר ג'ונתן לוקה אינו ברור, וכעת לאחר עזיבתו של המאמן ז'אירו סבירסקי מסתמן כי גם לוקה יבקש לעזוב את הקבוצה.


בסביבתו של השחקן אישרו וסיפרו כי לוקה מתקשה להתאקלם בישראל. הקשר אף נעדר ללא אישור מהאימון היום, ובקבוצה מבינים כי החליט סופית מבחינתו לא להמשיך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי