בקריית שמונה יודעים: "הקבוצה רחוקה מלהרשים"

איאד אבו עביד מכבי חיפה
איאד אבו עביד מכבי חיפה | צילום: ערן לוף

במועדון הצפוני מרוצים משיטת שלושת הבלמים מול מכבי חיפה, אך מאוכזבים מהיכולת בחלק ההתקפי. נייג'ל האסלביינק ספג ביקורות על תפקודו

(גודל טקסט)

אכזבה בעירוני קריית שמונה למרות ה-0:0 אמש (שבת) באצטדיון סמי עופר מול מכבי חיפה במסגרת גביע הטוטו. במועדון אומנם היו מרוצים שהקבוצה לא הפסידה, אבל מצד שני מבינים שהיכולת לא הייתה טובה ושהירוקים היו קרובים לניצחון במספר הזדמנויות.

מי שזכו למחמאות היו שחקני ההגנה, ששוב הרשימו בשיטת שלושת הבלמים. גם אחמד עאבד שעד כה זכה למחמאות בחלק ההתקפי, הרשים אתמול גם בחלק ההגנתי ועצר לא פעם את הפריצות של סאן מנחם. בנוסף, בקריית שמונה מבינים כי כושר הגופני בתקופה הזאת עדיין לקוי, במיוחד אחרי שהקבוצה שיחקה שלושה משחקים בשישה ימים.

כעת, קבוצתו של חיים סילבס תנוח שבוע שלם לפני שתסיים את הסיבוב הראשון בגביע הטוטו מול הפועל חיפה ביום ראשון הבא. קריית שמונה מובילה את הבית עם חמש נקודות וצפויה להמשיך לשלב הבא. מי שאכזבו אתמול הם בעיקר שחקני החלק ההתקפי וביניהם החלוץ נייג'ל האסלביינק. ההולנדי שהגיע כהעברה היקרה ביותר בתולדות המועדון טרם הפגין את כישוריו ונעלם במשך דקות ארוכות במשחק.


האסלביינק. לא מספק את הסחורה (ערן לוף)

"מדובר בפתיחת העונה והקבוצה עדיין רחוקה מלהרשים, אבל יש סובלנות העונה והצוות המקצועי זוכה לגיבוי מלא לבצע את השינויים הנדרשים כדי להגיע מוכנים לליגה" אמרו במועדון. הקשר דידייה ברוסו שוב פתח אתמול בהרכב והוחלף, אבל בשלב זה צפוי לפתוח את הליגה עם הקבוצה. סילבס התייחס אתמול לשחקנים הזרים ואמר: "זאת הקבוצה שלי ואני מרוצה מהבנייה. אם נחשוב שאנחנו צריכים לבצע שינויים כאלה ואחרים לא נהסס, אבל כרגע, אנחנו לא בשלב הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי