מסירים חלודה: 0:0 חלש בין מכבי ת"א לנתניה

ערן לוי
ערן לוי | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

ההרכב המשני של ג'ורדי קרויף היה רחוק מלהרשים והבשורה תגיע כנראה רק מרכש שאולי יהיה אלירן עטר, טננבאום הפגין ניצוצות בשער. דראפיץ' יכול להיות מרוצה. בני יהודה גברה 0:1 על מכבי פתח תקווה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב סיימה הערב (ראשון) ב-0:0 עם מכבי נתניה במסגרת גביע הטוטו. הצהובים שחזרו אחרי ההעפלה לפלייאוף הליגה האירופית, שם יפגשו את אלטאך, הפגינו יכולת פושרת כאשר ג'ורדי קרויף עלה בהרכב משני.

דווקא העולה החדשה של סלובודאן דראפיץ' היתה עדיפה בלא מעט דקות. עדן שרם ניסה לסכן, ערן לוי הפגין ניצונות ומנגד דניאל טננבאום שפתח בשער התגלה כאופציה לא רעה לגיבוי.





החבורה של ג'ורדי קרויף לא התעלתה גם במחצית השניה אבל כניסתם של עומר אצילי, ארון שוינפלד ודור מיכה העירה מעט את המשחק. ארון שוינפלד בחן את גולן אלקסלסי שהיה עירני מנגד. עד הסיום לא מצאו הקבוצות את הרשת.


הצהובים שעסוקים במלאכת החיזוק ומנסים לצרף את אלירן עטר הבינו שאכן רכש נחוץ כדי להרים את רמת המשחק. מנגד, דראפיץ' יכול לשאוב עידוד ממשחק ההגנה וגם מהניצוצות שהפגין לאנדרו ריביירו. הפנים לליגה.



הרכבים

מכבי ת"א: דניאל טננבאום, שון גולדברג, איגור פיליפנקה, דור פרץ, אבי ריקן, מרסלו, אליאל פרץ (מתן בלטקסה, 73), שלומי אזולאי (ארון שוינפלד, 66), שגיב יחזקאל (עומר אצילי, 66), יונתן כהן (דור מיכה, 66), ברק יצחקי (כריסטיאן באטוקיו, 73).


מכבי נתניה: גולן אלקסלסי, ויקי כחלון, חגי גולדנברג, דודי תירם, בן צעירי (קובי מור, 64), דן גלזר, עלי מוחמד, ניקו אולסק (נפתלי בלאי, 91), אביב אברהם (עדי קונסטנטינוס, 85), ערן לוי (דידייה קוגבניה, 68), עדן שרם (לאנדרו ריביירו, 46).


מהלך המשחק


דקה 8 – הזדמנות ראשונה לנתניה. ערן לוי הכניס לעדן שרם שבעט מתוך הרחבה לידיו של דניאל טננבאום.


דקה 13 – נתניה המשיכה ללחוץ. אביב אברהם מצא את עדן שרם בתוך הרחבה, טננבאום הדף בגופו.


מרסלו בורח לאביב אברהם (מכבי ת"א, רשמי)


דקה 21 – ערן לוי זיהה את דניאל טננבאום מחוץ לשער ומהחצי ניסה למצוא את הרשת, סנטימטרים מעל המשקוף. מהלך טיפוסי לכוכב של נתניה.


דקה 45 – שגיב יחזקאל ניצל חור בהגנת נתניה אבל גולן אלקסלסי יצא הרחק משערו והקדים את החלוץ ומנע שער לצהובים.


דקה 54 – ערן לוי שוב ניסה לאיים וירה שטוח מ-22 מטרים, ליד העמוד.



גלזר מנסה את כוחו מול יצחקי (מכבי ת"א, רשמי)


דקה 63 – לאנדרו ריביירו הוכיח ניצוצות. הברזילאי תיעתע בדור פרץ ובעט מקרוב, טננבאום היה במקום.


דקה 74 – ארון שוינפלד המחליף קיבל כדור בתוך הרחבה ומזווית אלכסונית בעט לרגליו של גולן אלקסלסי שהיה במקום.


דקה 86 – המחליף עדי קונסטנטינוס כבר בפעולה הראשונה שלו העביר רוחב, אבל שון גולדברג הקדים את דידייה קוגבניה ומנע שער בטוח.


בני יהודה – מכבי פתח תקווה 0:1

אחרי ה-0:1 על זניט, בני יהודה המשיכה במומנטום למרות הרכב משני. הזהובים גברו 0:1 על מכבי פתח תקווה במחזור השלישי של גביע הטוטו. הכתומים פתחו בצורה טובה יותר את ההתמודדות ואחרי 18 דקות גם עלו על הלוח. פנדל מוצלח של דובב גבאי מול האקסית העניק ליוסי אבוקסיס יתרון.


הכחולים נכנסו לעניינים אבל לא היו מספיק מדויקים. גם מהלכים טובים של מנור סולומון שניסה להפעיל את חניכיו, לא השכילו להכניע את אמיליוס זובאס. בסיום רשמה החבורה של קובי רפואה הפסד ראשון בגביע הטוטו אחרי ניצחונות על רעננה ומכבי נתניה. אבוקסיס שחסר את כוכב הניצחון על זניט, מאוויס צ'יבוטה שקיבל מנוחה, יכול לשאוב הרבה עידוד מהחבורה שלו.



הרכבים

בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, דניאל פלטשר (ניר גווילי, 70), עאיד חבשי, אלי בלילתי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, יובל אשכנזי, מתן חוזז (מאור קנדיל, 88), דובב גבאי (דניאל אביטל, 71), נריוס ואלסקיס (ג'וף גאריה, 78).


מכבי פ"ת: צחי גיגי, עידן אדהנני (דניאל בוסי, 75), עומר דנינו, ז'והאן מרסיאל, נאור פסר, רומאריו פירס, לירוי צעירי (גל לוי, 80), מנור סולומון, רישאר סומא, יובל שבתאי (לידור כהן, 52), יובל אבידור (תאי בריבו, 67).


 

 
אבוקסיס מקבל חיבוקים מרפואה (עדי אבישי)


דקה 16 – הרמה של מנור סולומון מצאה את עומר דנינו שנגח טוב, אך הכדור חלף ליד העמוד.


דקה 18 – 0:1 לבני יהודה. נריוס ואלסקיס הוכשל ברחבה, דובב גבאי דייק מהנקודה והכניע את צחי גיגי.



גבאי ופיניש חוגגים יתרון (עדי אבישי)


דקה 64 – מנור סולומון מצא בכדור חכם את רישאר סומא שמזווית קשה בעט לרשת החיצונית.


דקה 86 – מבצע אישי ענק של מנור סולומון שהעביר רוחב ללידור כהן אבל החלוץ החמיץ ברשלנות מעשרה מטרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי