אכזבה בפ"ת: "שני הניצחונות הקודמים הסתירו את הבעיות"

שבתאי
שבתאי | עדי אבישי

במלאבס ספגו הפסד ראשון, מחמאות לסומא. יון הורה צפוי לחתום ב-48 השעות הקרובות, רפואה מחפש דווקא קשר עושה משחק

(גודל טקסט)
אכזבה במכבי פתח תקווה אחרי ההפסד אמש (ראשון) 1:0 לבני יהודה. בקבוצה מבינים כי היכולת עד כה עדיין לא משביעת רצון ויצטרכו לעבוד קשה כדי להיות מוכנים לליגה.


"שני הנצחונות הקודמים היו קצת משקרים כי דווקא הם הסתירו את הבעיות שיש. אנחנו חייבים להשתפר, אבל למרות זאת, עדיין נראנו טוב יותר מאשר המשחקים קודמים. צריך לזכור שגם בשנה שעברה בשלב כזה עוד היה קשה לנו להתחבר", אמרו במועדון. בקבוצה ציינו לטובה את רישאר סומא, שעד כה מציג יכולת נהדרת: "שחקן שיביא מספרים" ואת צחי גיגי, שמנע שני שערים בטוחים.




ומה בנוגע לרכש? החלוץ הרומני יון הורה, שכבר נחת בארץ, עבר בהצלחה בדיקות רפואיות ובמועדון מעריכים שהוא אמור לחתום במועדון ב-48 השעות הקרובות. הורה היה מלך השערים בפנדורי הרומנית לפני כשנתיים ובמלאבס מקווים שהוא החלוץ שיכניס לקבוצה קצת מחץ. לחלוץ, ששוחרר מקבוצתו הקודמות קוניאספור, שלוש הופעות בנבחרת רומניה.


למרות שכבר היה נראה שמלבד הורה, יצטרף חלוץ נוסף, המאמן קובי רפואה מתלבט ונראה שהחליט לצרף דווקא קשר עושה משחק במרכז המגרש ובימים אלו בצוות המקצועי מחפשים אחר שחקן כזה.



סומא, מרשים עד כה (עדי אבישי)


כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, בפ"ת פנו לזכיין השידור על-מנת להקדים את שריקת הפתיחה למשחק מול מכבי ת"א (רביעי, 21:00) בשל חתונתו של שחקן הקבוצה לשעבר גידי קאניוק, אך נענו כרגע בשלילה ולא נראה שצפוי שינוי בעניין.


יובל שבתאי המאוכזב סיכם: "אף פעם לא כיף להפסיד. הגענו להמון מצבים וכלום לא נכנס. בני יהודה השכילה לכבוש מפנדל ושמרה עליו יפה. אנחנו עוד לא מספיק טובים ולא נראים כמו שמצפים מאיתנו למרות שני הניצחונות שהשגנו. יש לנו עוד הרבה עבודה, אבל אנחנו עובדים קשה באימונים ונגיע מוכנים לליגה. יש הרבה דברים שכרגע לא עובדים. יש הרבה שחקנים חדשים ואין עוד את הדבק הזה שכל אחד מכיר מספיק אחד את השני ואת מה שרוצים שנביא למגרש בצורה הכי נכונה. אנחנו עובדים קשה בשביל להיראות קבוצה מאוחדת וחזקה וזה יגיע? חד משמעית: נהיה מוכנים לפתיחת הליגה".



הורה, החיזוק המיוחל? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי