החלוץ הגנאי יוג'ין אנסה צפוי להגיע למבחנים במכבי נתניה

אנסה
אנסה | 103

אקס לוקרן ינחת וינסה להרשים את דראפיץ'.טים הויבך עשוי לערוך בכורה בגביע הטוטו מול הפועל רעננה (רביעי, 19:00). בדיקת האולטרסאונד של עמוס תקינה, גרוס לא מתאושש

(גודל טקסט)
במכבי נתניה יצאו שבעי רצון מתוצאת התיקו המאופסת שלשום מול מכבי תל אביב וכבר נמצאים עם הפנים קדימה למשחק מחר (רביעי) מול הפועל רעננה. המאמן סלובודאן דראפיץ מתכנן מנוחה ללא מעט שחקנים: חגי גולדנברג, שבלט ינוח, כמוהו גם בן צעירי, דן גלזר, אביב אברהם ועדן שרם.



המאמן סלובודאן דראפיץ' שוקל לבצע רוטציה בהרכב, כאשר מי שעשוי לחזור ל-11 הוא דידייה קוגבנייה, אך עם כל הכבוד, הבשורה הגדולה מהמשחק צפויה להיות שיתופו לראשונה העונה של הקשר דיא סבע. כזכור, הקשר עבר לפני למעלה מחודש ניתוח ארתרוסקופיה בברכו ושב לאימונים מלאים לפני כשבוע. כעת בקבוצה מתכננים לשלבו בהדרגה כדי שייכנס לעניינים לקראת פתיחת הליגה.




מי שעוד עשוי לצבור דקות ראשונות הוא הבלם טים הויבך, הגרמני שחתם בקבוצה בשבוע שעבר. בנתניה מספרים שהבלם קצת מתקשה עם החום במדינה, אך נראה שמח וציין בפני ראשי הקבוצה כי הוא נהנה להיות כאן. גם אשתו, אשר דוברת חמש שפות, עשויה ללמוד מעט עברית. "אנחנו עדיין מתלבטים לגבי שיתופו כי אם נשלב אותו מהר מאוד הוא עשוי להיפצע וזה לא שווה את הסיכון", סיפרו בקבוצה.



הויבך צופה ביציע. צפוי לערוך בכורה (עדי אבישי)


במקביל, החלוץ יוג'ין אנסה צפוי להגיע למבחנים במכבי נתניה. אנסה בן ה-22, שיחק בעונה שעברה בלוקרן הבלגית וצבר ארבע הופעות. בנתניה ינסו לקדם את הגעתו במטרה שכבר מחר הוא ינחת בארץ.


ומה בגזרת הפצועים? דני עמוס עבר שלשום בדיקת אולטרסאונד באיזור המפשעה שנמצאה תקינה ואמש כבר ערך אימון מלא. גם אצל גיא גרוס בדיקת האולטרסאונד נמצאה תקינה בשבוע שעבר, אך בנתניה שוברים את הראש כדי לעזור לבלם, שבינתיים ממשיך לסבול מכאבים, להחלים. בינתיים מי שזוכים למחמאות עם אלו שמחליפים אותם: גולן אלקסלסי, שלבש את אפודת השוער מול מכבי ת"א ("טוב שיש לך שני שוערים ברמה), וחגי גולדנברג ודודי תירם, בעמדות הבלמים.


"אמנם לא ניצחנו את מכבי תל אביב, אבל זו מכבי נתניה שנרצה לראות השנה. אז אולי לא נהיה בפלייאוף העליון, אבל נרצה להיות קבוצה עיקשת, כזאת שקבוצות ירקו דם נגדו ולא ירצו לפגוש אותה", סיכמו במועדון.


בתוך כך, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד לדין את המועדון בגין התנהגות בלתי הולמת של האוהדים מול מכבי פ"ת. לפי דו"ח השיפוט, כוס משקה נזרקה לכר הדשא לאחר השער שקבע 3:2 בתוספת הזמן.


הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, דודי תירם, נפתלי בלאי, קובי מור, עלי מוחמד, ניקו אולסק, עדי קונסטנטינוס, ערן לוי, לאנדרו ריביירו וברק בדש.


הפועל רעננה: "גביע הטוטו הוא מפעל שחשוב לנו"

מנגד, בהפועל רעננה מודעים לכך שהפסד נוסף יסיים את דרכם במפעל ועקבו אחר שתי יריבותיהן הבאות, מכבי נתניה ובשבת מכבי תל אביב.


בקבוצה הבהירו: "גביע הטוטו הוא מפעל חשוב עבורנו ולא נקל בו ראש. מכבי נתניה היא קבוצת הגנה מאורגנת אשר הביכה את מכבי תל אביב לפני מספר ימים. המשחק הוא עוד הכנה רצינית לקראת פתיחת ליגת העל".


המאמן דודו אברהם ימשיך לבחון את השוער סקובה קמארה בן ה-20, שוער נבחרת גינאה הצעירה, ויקבל ככל הנראה עד סוף השבוע החלטה אם להחתימו. 


הרכב משוער
: אסף צור (סקובה קמארה), עדי נמני, בן והבה, עלי מוחמד, עמנואל אמבולה, בן בנימין, מוחמד שכר, רועי שוקרני, מרקו אדאמוביץ', ג'ורדן פושה, שמעון אבוחצירה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי