אימון בכורה לסושיץ' במכבי תל אביב, באטוקיו עשוי לפתוח בגביע הטוטו

סושיץ'
סושיץ' | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הבוסני ערך לראשונה אימון עם חבריו, ג'ורדי נעדר עקב שהייתו ביום ההולדת של בנו. הארגנטיני-איטלקי בתמונת ה-11 לקראת פ"ת (רביעי, 21:00)

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה את ההכנות לקראת המפגש במושבה (רביעי, 21:00) נגד מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו. ניצחון יבטיח את העלייה לשלב הבא לאחר 0:2 על בני יהודה ו-0:0 מול מכבי נתניה.

המאמן ג'ורדי קרויף שיצא לאירופה לאירוע יום ההולדת של בנו לא העביר את האימון, ועוזריו היו אמונים על ניהול העניינים בראשותו של עוזר המאמן דני פויאטוס. אימון בכורה ערך הרכש הבוסני טינו–סוון סושיץ' שלא מתוכנן לשחק. מלבד אלי דסה הפצוע קיימה הקבוצה את האימון בסגל מלא.

קרויף צפוי לפתוח בהרכב משני כשכריסטיאן באטוקיו הארגנטיני נמצא בתמונת ה-11 כמו גם דור מיכה שנכנס כמחליף במשחק האחרון.

ההרכב המשוער: דניאל טננבאום, דור פרץ, איגור פיליפנקה, שון גולדברג, אבי ריקן, מרסלו דוס סנטוס, אליאל פרץ (כריסטיאן באטוקיו), שלומי אזולאי. יונתן כהן (דור מיכה), שגיב יחזקאל, ברק יצחקי.

סושיץ' לצד פיליפנקה באימון (מכבי תל אביב, רשמי)

מכבי פ"ת תשחק עם שלושה בלמים, קשר ברזילאי ייבחן (תומר חבז)
לאחר ההפסד 0:1 לבני יהודה ביום ראשון האחרון, מכבי פתח תקווה תארח את מכבי תל אביב, בהכנה האחרונה למחזור הראשון בליגה מול מ.ס אשדוד בשבת הבאה.

המאמן קובי רפואה יעלה במערך של שלושה בלמים, כאשר תומאס סיבוק יחזור להרכב ויצוות עם ז'והאן מרסיאל ועומר דנינו, ואילו רישאר סומא ונאור פסר ישחקו כמגנים (עודד אלקיים ואורי מגבו פצועים). בחלק ההתקפי, לירוי צעירי עדיין סובל מכאבים ולא יפתח, תאי בריבו יפתח בהתקפה.

לירוי צעירי. עדיין סובל מכאבים (ערן לוף)
לירוי צעירי. עדיין סובל מכאבים (ערן לוף)

הקבוצה של קובי רפואה תיבחן את טאווה פריירה, קשר ברזילאי בן 23 ששיחק בעיקר בליגות הנמוכות. כמו כן, החלוץ הרומני יואן הורה, אמור לנחות בארץ ב-24 השעות הקרובות ולהצטרף לקבוצה, כאשר קבוצתו התורכית קונייספור, אישרה את השאלתו לעונה הקרובה במלאבס. למרות זאת, בהסכם ההשאלה לפתח תקווה לא אמורה להיות אופציית רכישה בסיום העונה.

הרכב משוער: צחי גיגי, נאור פסר, עומר דנינו, ז'והאן מרסיאל, תומאס סיבוק, רישאר סומא, רומאריו פירס, יובל שבתאי, מנור סולומון, יובל אבידור ותאי בריבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי