ברק בכר: קינדה ועבד אל חמיד? כשיהיה משהו נודיע

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

עימות מילולי על סף עימות פיסי בין אוגו לחיימוב העיב על הניצחון של באר שבע 0:2 על אשדוד ועל הכרטיס לרבע הגמר גביע הטוטו. עטר: "אשדוד היתה לפני קינדה ועבד אל חמיד ותהיה אחריהם"

(גודל טקסט)

בניגוד לעצבים שהפגין ביום ראשון בהפסד 3:0 לבית"ר ירושלים בטרנר בגביע הטוטו, שפע הערב ברק בכר, מאמן באר שבע, חיוכים אחרי ה-0:2 בחוץ על מ.ס. אשדוד באותה מסגרת  והיתה לו סיבה טובה לחייך.

"חשבנו שהלו"ז הצפוף (שלושה משחקים בחמישה ימים) יגרום לכך שנצטרך להקריב את גביע הטוטו, אבל למזלנו יש לנו סגל מספיק טוב. (כדי לזכות בכרטיס לרבע הגמר)", אמר בכר והתייחס גם למשחק עצמו, " בשני המשחקים האחרונים ספגנו והרבה (שישה שערים) והיתה חשוב לנו להגיע בגישה אחרת. לבוא ולא לספוג. ביקשתי לבוא אגרסיביים ומפוקסים והשחקנים הפנימו".

בכר הוסיף: "משחק אלוף האלופים מול בני יהודה לא פחות חשוב ממאריבור, משחק על תואר. נבוא עם הרכב חזק. מדובר גם בהכנה טובה למפגש עם הסלובנים". לסיום נשאל מאמן באר שבע לגבי מעברם של שני כוכבי אשדוד לבירת הנגב. "כרגע אין כלום עם  גדי קינדה וחאתם עבד אלחמיד, אם יהיה נודיע".


אוגו. ההערה המקצועית של חיימוב לא מצאה חן בעיניו (דני מרון)

על הניצחון העיב העימות בין  גיא חיימוב לג'ון אוגו בסיום המשחק. בזמן שהשחקנים ישבו על כר הדשא וערכו תרגילי שחרור, העיר השוער לקשר בעניין מקצועי, והקפיץ לניגרי את הפיוז. אוגו לא אהב את ההערה וצמצם רווחים מחיימוב, כשהוא עונה לו בזעם. בהתערבות מאמני הכושר שהיו בקרבת מקום נמנע עימות פיסי בין השניים.

ראובן עטר, המאמן המפסיד אמר בסיום לכתבנו נדב צרפתי: "נגרננו לפיגור מפנדל שלא היה, אבל מה שחששתי זה שלא ניגרר לקצב שלהם. היו לנו דקות טובות, אבל מבחינת הקצב טעון שיפור. עכשיו נתכונן לליגה, הספקתי לראות עשרות אם לא יותר שחקנים. לפעמים יש מציאות, נצטרך שניים-שלושה שחקנים לפחות – בלם, קשר אחורי וחלוץ".


עטר. מלא כאבי ראש (דני מרון)

מאמן אשדוד התייחס למעבר אפשרי של קינדה ועבד אלחמיד: "יוחלט מה שיוחלט אבל החוסן של המועדון זה להתגבר על חסרון של שחקן זה או אחר. עשינו את זה בעבר ונדע לעשות את זה בעתיד. לגבי זה שמסמנים אותנו כמועמדת לירידה, יש פה סגל טוב עם עומק שצריך קצת חיזוקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי