דאגה במ.ס אשדוד: "בלי חיזוק אי אפשר להגיע לכלום"

אדילסון בהייה
אדילסון בהייה | דני מרון

אכזבה גדולה בקבוצה של ראובן עטר אחרי ה-2:0 להרכב משני של הפועל באר שבע וההדחה מגביע הטוטו. ביקורת על באהייה ומאוריסיו

(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד קיוו שהבכורה אמש (שלישי) של ראובן עטר בקבוצה תהיה מוצלחת הרבה יותר, אך הקבוצה הפסידה להרכב משני של הפועל באר שבע 2:0 והודחה מגביע הטוטו, כשהנורות האדומות רק התחזקו, בעיקר אצל המאמן שפתח את הקדנציה שלו במועדון.

"בלי חיזוק אי אפשר להגיע לכלום", אמרו בקבוצה מעיר הנמל. כזכור, הבלם פאבריסיו שוחרר בשבוע שעבר וכרגע לקבוצה ישנם רק שני שחקנים במרכז ההגנה – חאתם עבד אלחמיד וניר ברדע. אלחמיד כידוע מעניין מאוד את ראשי באר שבע. עם או בלי קשר למעבר אפשרי של הבלם לאלופה, בעלי באר שבע אלונה ברקת ואחיו של ג'קי בן זקן, נוני – איש אמונו של הבעלים בקבוצה – נראו כשהם משוחחים ארוכות אתמול באצטדיון בראשון לציון.

בנוגע להתקפה, בקבוצה קיימת ביקורת על אדילסון באהייה ומאוריסיו שהצטרפו הקיץ ובינתיים לא שכנעו במשחקי גביע הטוטו. מאוריסיו כזכור גם הספיק להתעמת במהלך הקיץ עם חברו לקבוצה, גדי קינדה, במהלך משחק האימון מול הפועל אשקלון ובינתיים הברזילאי, שמאוד נקשר למועדון מאז הקדנציה הקודמת שלו באשדוד לפני שנתיים, לא מצליח להשתלב שוב במערכת ולהותיר רושם מכל הבחינות.


מאוריסיו. מתקשה להתאקלם בקדנציה החדשה (דני מרון)

בסיום המשחק הודה עטר שיצטרפו לכל הפחות שניים-שלושה שחקנים, כשמדובר בעמדות הבלם, הקשר האחורי והחלוץ. בקבוצה כבר סימנו קשר אחורי שיגיע ככל הנראה בימים הקרובים לקבוצה. הקשר הרומני דן בוקשה, ששיחק אשתקד בבני לוד, שוחרר אחרי שערך שני אימונים בלבד עם הקבוצה ובהם לא הרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי