דודו דהאן נחקר בגין חשד למעורבות בניהול הפועל עכו

דהאן. יוציא עוד כוכב לאירופה?
דהאן. יוציא עוד כוכב לאירופה? | צילום: יקי צימרמן

סוכן השחקנים, שחברה בבעלותו היא בין המאמצות של הקבוצה הצפונית, תושאל על ידי משרד חקירות מטעם ההתאחדות. רז טוויזר הורחק ל-3 משחקים, הקבוצה נקנסה ב-25 אלף ש"ח על שיתופו של כחוק

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל עכו לאחר שהושג ניצחון שני ברציפות, הפעם 1:2 ביתי על בני סכנין. הקבוצה של שלומי דורה המשיכה להציג כדורגל איכותי יחסית, בעיקר במחצית השנייה, והצליחה לכבוש שני שערים שהעמידו אותה בסיכוי ממשי להעפיל לשלב הבא.

עיקר המחמאות הופנו לחלוץ הצעיר עמראן אלקרינאווי שהיה מעורב בשני השערים של הקבוצה – כבש ובנוסף בישל נהדר לבן אז'ובל. למרות זאת, בעכו הבהירו הבוקר כי אם הקבוצה רוצה להילחם על הישארות בליגה אין לה ברירה להתחזק והמאמצים כעת הם לסכם עם חלוץ מכבי חיפה שחר הירש.


במקביל, הקבוצה עמדה לדין על שיתופו של הקשר רז טוויזר שלא היה רשום בטופס במשחק מול עירוני קריית שמונה. הקשר הצעיר, בנו של עוזר המאמן איציק טוויזר הושעה לשלושה משחקים בפועל. הקבוצה נקנסה ב-25 אלף ש"ח וספגה עונש על תנאי של הורדת שלוש נקודות במקרה דומה. יש לציין שלקבוצה כבר הורדו שלוש נקודות על פרשת החוזים הכפולים ונקודה אחת הוחזרה מהן.

בעניין אחר, סוכן השחקנים דודו דהאן עמד בימים האחרונים תחת חקירה של משרד חיצוני מטעם ההתאחדות לכדורגל. בהתאחדות רצו לבדוק את מעורבותו של דהאן בעולה החדשה מעכו, כאשר צוין כי רוב השחקנים שמשחקים במועדון שייכים לדהאן, וכי הקבוצה קיבלה סכום של כחצי מיליון שקלים מחברה בבעלות דהאן שהסכום הועבר תמורת שילוט ושטחי פרסום. דהאן הכחיש כל קשר לניהול המועדון אך בהתאחדות בודקים את האופציה.

שחר הירש. יצפין?
שחר הירש. יצפין?

דהאן הגיב לעניין בעמוד הפייסבוק שלו: "חברת סקאוט-פוש שבבעלותי נותנת חסות להפועל עכו, תמורת 500 אלף שקלים, שכנגדם תקבל סוכנות השחקנים, למשך 24 חודשים, שטחי פרסום וחשיפה שיווקית חשובה בצפון הארץ. שמח שזה במקום כמו עכו שבעיני מסמלת אחדות, תקוה ושלום במגזר היהודי, הערבי והנוצרי, בדיוק כמו אצלנו בסקאוט-פוש. הכל, כמובן, בהתאם לכל הכללים ולהוראות הדין".

בעכו מקווים להגיע להסדר מול חלוץ הירוקים, במטרה שיצטרף לקבוצה עוד לפני המחזור הראשון בסוף השבוע הבא. בנוסף בקבוצה יקבלו החלטה בימים הקרובים לגבי השחקנים הזרים. כבר אתמול חתם בקבוצה הבלם מוחמדו סיסוקו, ששיחק בעבר בליגה היוונית והליגה הסקוטית והרשים את הצוות המקצועי. "מדובר בבלם טוב בכל המובנים ואין לנו ספק שהוא יכול לתרום לנו," אמרו במועדון. הקשר ז'יל פאריבה, שנבחן באשדוד וכעת הגיע להיבחן גם בעכו, ערך אתמול משחק בכורה וימשיך להיבחן בימים הקרובים.

בנוסף בעכו ימשיכו לבחון את הקשר ביחד עם פייסל מוליץ' וסאם אלישע ועד המשחק האחרון בשלב המוקדם של גביע הטוטו שייערך ביום ראשון בסמי עופר מול מכבי חיפה יקבל דורה החלטה בנושא. "כל שחקן ייבדק כאן בפינצטה כדי לא להיכנס לתשלומים מופרזים כשאין לנו כסף", אמרו בעכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי