קרוב מתמיד: עסקת אלירן עטר למכבי תל אביב על סף סיכום

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

משה דמאיו תווך בין המועדונים, הצהובים הציעו 1.1 מיליון יורו למכבי חיפה ומרבית הפרטים סוכמו. ההערכות: הודעה רשמית תצא ביממה הקרובה ואימון הבכורה שלו ייערך בסוף השבוע. אזולאי יוותר לחלוץ על החולצה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה לסגור קצוות בעסקת אלירן עטר. חלוץ מכבי חיפה צפוי להשלים את מעברו חזרה לצהובים ביממה הקרובה לאחר שמרבית הפרטים סוכמו בין הצדדים. הירוקים יקבלו 1.1 מיליון יורו עבורו, הצעה שכבר הוגשה על ידי מכבי תל אביב כך נודע לספורט1.

אמנם מו"מ ישיר בין ראשי המועדונים כלל לא מתקיים מאז יום שני האחרון, אך משה דמאיו, הנחשב למקורב במיוחד לחלוץ וגם לבעלי הירוקים יעקב שחר, הוא שגישר על הפערים בין מכבי תל אביב ומכבי חיפה ובשעות האחרונות חלה התקדמות משמעותית וכעת העסקה נמצאת על סף סיכום. הודעה רשמית תצא כאשר ייסגרו הקצוות האחרונים בעסקה.

מכבי תל אביב הציעה בתחילת השבוע כ-900 אלף יורו עבור החלוץ שעזב את הקבוצה ביוני 2013 לאחר שלוש שנים מוצלחות, אבל נדחתה ולמעשה המו"מ בין הצדדים נפסק.


עטר. בקרוב שוב עם המדים הצהובים? (ערן לוף)

עטר יקבל בחזרה את המספר 16, כאשר שלומי אזולאי שלא ברור אם יישאר בצהוב, יוותר עליו למענו. אימון הבכורה של החלוץ בן ה-30 יהיה ככל הנראה בסוף השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי