נתניה מנסה להתאושש: "לא ברור מה קרה, איבדנו את הראש"

מכבי נתניה מול הפועל רעננה
מכבי נתניה מול הפועל רעננה | צילום: אודי ציטיאט

ביהלומים מתקשים להבין איך הקבוצה ספגה שלושה שערים תוך שבע דקות בהפסד 4:2 לרעננה, אך מנסים לשמור על אופטימיות: "בכל אופן, תהיה פה קבוצה טובה בעונה הבאה". מחמאות להויבך וסבע

(גודל טקסט)

במכבי נתניה עדיין לא מבינים מה קרה אתמול (רביעי) לשחקנים במשך שבע דקות במחצית הראשונה, שדרדר את הקבוצה מיתרון 0:1 לפיגור של 3:1 מול הפועל רעננה, בדרך להפסד 4:2.

דווקא לאחר המשחק המצויין מול מכבי תל אביב, בקבוצה ציפו להמשיך את המומנטום, אך הוכיחו שהדרך עדיין ארוכה. "לא ברור מה קרה לנו בדקות האלה. שיחקנו טוב ומשום מקום פתאום איבדנו את הראש. בכל אופן, תהיה פה קבוצה טובה" אמרו במועדון.

דני עמוס, לו היה חלק בשני השערים, זכה לתמיכה במועדון. כך או כך, במכבי נתניה לא מודאגים מעמדת השוער אחרי שגם גולן אלקסלסי הראה שיש על מי לסמוך בין הקורות. לפני תחילת המשחק שאל המאמן סלובודאן דראפיץ' את חגי גולדנברג אם הוא יכול לשחק ולמרות שהשחקן לא אמור היה לפתוח, הוחלט שבסופו של דבר הוא יעלה ב-11. טים הויבך ודיא סבע שערכו הופעות בכורה זכו למחמאות.


הויבך. זכה למחמאות (אודי ציטיאט)

ומה בנוגע לחיזוק? לצוות המקצועי מספר מועמדים, אך מי שנחת בארץ הוא חלוצה בן ה-22 של לוקרן הבלגית, יוג'ין אנסה שאמור לזכות להזדמנות ביום ראשון הקרוב, במשחק האחרון בגביע הטוטו מול בני יהודה. בעקבות העובדה שנתניה איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא, דראפיץ' צפוי להמשיך עם הרוטציה בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי