אלירן עטר התאמן כרגיל, עומר דמארי צפוי לקבל דקות מול עכו

אלירן עטר עומר דמארי
אלירן עטר עומר דמארי | ערן לוף

החלוץ שעשוי לעבור למכבי תל אביב יהיה בסגל גם מחר בגביע הטוטו. גרשון צפוי לנחות בישראל בשבוע הבא. שביעות רצון ממכירתו של אזמי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה היום (שבת) אימון מסכם לקראת המשחק האחרון של שלב הבתים בגביע הטוטו מחר מול הפועל עכו. השאלה המעניינת סביב המשחק יהיה שיתופו של החלוץ אלירן עטר שהתנהל כהרגלו באימון המסכם ואף הוזמן על ידי הצוות המקצועי למשחק.

בחיפה סיפרו כי אומנם ממתינים להתפתחויות מצד הצהובים, אך אם סגנית האלופה לא תעביר את הדרישות של הירוקים, עטר ימשיך במועדון. "מי שלחוץ בזמן זאת מכבי תל אביב ולא אנחנו, ככה שמבחינתנו הכול בסדר והאימונים ממשיכים כרגיל" אמר גורם במועדון הירוק.

מי שעוד יחזור לסגל הוא החלוץ עומר דמארי שמתאושש מהפציעה הארוכה מסוף העונה שעברה ולאחרונה הצטרף לאימוני הקבוצה. בחיפה ינסו לתת לחלוץ דקות בכדי שיגיע מוכן יותר למחזור הראשון. הבלם אליסון דוס סנטוס נמצא בספק, כאשר המאמן גיא לוזון יחליט אם לתת לשחקן דקות ואולי אף לשחק בשיטת שלושת הבלמים, או לאפשר לו להתאושש מהפציעה. גם המגן רז מאיר צפוי לקבל הזדמנות על חשבונו של ארנסט מאבוקה, ואילו הבולגרי גאורגי קוסטדינוב יחזור לסגל לאחר שנח במהלך הדרבי בגלל חלוקת עומסים.


דמארי. יקבל דקות ראשונות? (אריאל שלום)

במקביל, בחיפה ממשיכים לקדם את עסקת העברתו של רמי גרשון עליה פורסם לראשונה בספורט1 כבר בשבת שעברה. בחיפה כבר מכירים את המספרים של העסקה עליה דווח מסוכנו של השחקן דודו דהאן, ונראה שגרשון ינחת בארץ בשבוע הבא ויעבור בדיקות רפואיות מקיפות שבמידה ויימצאו תקינות, יחתום במועדון מהכרמל.

מי שעזב אתמול את המועדון הוא החלוץ הנורבגי פיטים אזמי שנמכר לוולרנגה מהליגה הנורבגית תמורת כ-250 אלף יורו. אזמי הגיע לחיפה בחודש ינואר האחרון, אך אכזב ולכן לא היה בתוכניות של גיא לוזון הקיץ. במועדון הביעו שביעות רצון מהמכירה ושיבחו את המנכ"ל אסף בן דב שהצליח להכניס כסף לקופת המועדון.

מהצד השני בעכו מרוצים מההעפלה של הקבוצה לרבע הגמר בגביע הטוטו שייתן לקבוצה סכום כסף נוסף. מבחינה מקצועית המאמן שלומי דורה לא צפוי לבצע שינויים מרחיקי לכת מאותו הרכב שניצח את בני סכנין, גם בשל העובדה כי הקבוצה עדיין בוחנת זרים וגם כי בצוות המקצועי חושבים כי מדובר בהרכב הטוב ביותר עד כה, וככל הנראה רובו יפתח גם במחזור הראשון מול בני סכנין. "הפתענו רבים בגביע הטוטו עד כה ונרצה להראות למכבי חיפה כי אנחנו בכיוון הנכון" אמרו בעכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי