בן מנספורד ייפגש לראשונה עם מכבי חיפה בנוגע לאלירן עטר

עטר
עטר | ערן לוף

לאחר שגולדהאר בחן את העסקה, מנכ"ל מכבי תל אביב יאיץ את המגעים עם אסף בן דב כדי להוציא את המהלך לפועל. הצהובים רוצים לראות את החלוץ בסגל לאלטאך, אך מוטרדים מהמתווה הלא ברור

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מקווים לסיים עד תחילת השבוע את סאגת רכישתו של חלוץ מכבי חיפה אלירן עטר. בסוף השבוע נוצר קשר בין הבעלים מיץ' גולדהאר השוהה בקנדה למנכ"ל בן מנספורד בנושא המשך ההתנהלות מול מכבי חיפה.

במכבי תל אביב בחנו את "מתווה הרכישה של משה דמאיו" שהוצג בפני המועדון, שאינו ברור בלשון המעטה. בהצעה שהועברה על ידי המתווך ישנם סעיפים עתידיים בסכומים שעשויים להגיע ליותר ממיליון וחצי יורו. המנכ"ל בן מנספורד אמור להוביל הלילה או מחר שיחה ופגישה עם מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב כדי להוציא את המעבר של עטר לפועל.

למכבי תל אביב ברור שההתעלמות של ראשי המועדון אחד מהשני בערב הגאלה של מנהלת הליגה ביום חמישי מחדדת את היריבות בין הצדדים, כולל האמירות מכיוון ראשי מכבי חיפה לפיהן "אין יותר מו"מ, יש מחיר ידוע. אם ישלמו יקבלו אותו כי אחרת הוא ימשיך במכבי חיפה". הצהובים מבינים שאין כאן מקום למשחקים והרצון של המאמן ג'ורדי קרויף לראות את עטר בהרכב כבר ביום חמישי נגד אלטאך בפלייאוף הליגה האירופית גובר על האמירות מכיוון כפר גלים.


קרויף. הרצון שלו לראות את עטר בצהוב יכריע (דני מרון)

חוזהו של אלירן עטר כבר סוכם מול נציגיו והוא צפוי להרוויח כ-420 אלף יורו לעונה לא כולל מענקים. בסביבת מכבי תל אביב טוענים שרק המחויבות מול החלוץ תוביל להשלמת המהלך והוא יהיה שחקן של מכבי תל אביב. הקשר שלומי אזולאי נוסף אל מבוקשי מכבי תל אביב כשבני יהודה שבעבר ביקשה שחקנים אחרים, רוצה לצרף אותו לשורותיה.

מכבי תל אביב שקיימה הבוקר אימון במקום אתמול תשחק הערב נגד הפועל רעננה בגביע הטוטו. אורח של ג'ורדי קרויף באימון הבוקר בקריית שלום היה מאמן נבחרת אנגליה לשעבר סטיב מקלארן ידידו של המאמן ההולנדי.


עדיין לא צהוב. אלירן עטר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי