שמיכה עבה עם חורים: בית"ר ירושלים הפסידה 2:1 לאשקלון

יוסי בניון, ציון צמח
יוסי בניון, ציון צמח | דני מרון

שבוע לפני מכבי ת"א בליגה, אכזבו הצהובים שחורים בגביע הטוטו וחשפו את ההבדלים בין ההרכב הראשון לשני. חדד ואיבנצ'יץ' כבשו עבור נעים שהתעמת עם יפת גם בחדר ההלבשה והורחק, צמח צימק

(גודל טקסט)

כל הקיץ התגאו בבית"ר ירושלים שהעונה יש להם סגל עמוק. והנה בא משחק לפרוטוקול וגילה שהשמיכה אמנם עבה אבל עם חורים. הצהובים שחורים אמנם עלו לרבע גמר גביע הטוטו אבל סיימו את הבית המוקדם בטעם חמוץ עם הפסד 2:1 להפועל אשקלון שאיבדה עניין במפעל.

יעקב בריהון, אמיר עגייב ואבישי כהן (לפחות בתור מגן ימני) נופלים בהרבה משחקני ההרכב הראשון ולא נראים כמי שיוכלו להיכנס לרוטציה. ציון צמח לא הרשים פרט לגול שכבש, וסימן השאלה הכי מדאיג מרחף סביב שני הזרים המיועדים להרכב הראשון – אריק סאבו ומרסל הייסטר. הסלובקי נוסה כמגן ימני ונכשל אבל לא עשה דבר גם כקשר והגרמני שוב אכזב, הן בצד ההגנתי והן בהתקפי.

אשקלון לעומת זאת שיחקה בהרכב כמעט מלא והרשימה במשחק מאורגן שהבליט את אלעד גבאי באגף הימני של ההגנה, את מילאן סמילאניץ' בקישור ויוסיפ איבנצ'יץ' בהתקפה. יובל נעים ממשיך לקבל ציון גבוה כמאמן וציון נמוך בהתנהגות. בתפריט הפעם: ויכוח עם הקוון שהתגלגל לאזהרה מהשופט יפת שהתגלגל להרחקה ליציע ומשם לעוד קרב מילולי ומיותר ליד חדרי ההלבשה. איך אמר נעים בעצמו: "רוצה לשלוט בעצמי אבל לא תמיד מצליח". חבל.
 


ארבייטמן. מול מכבי ת"א בליגה כבר יהיה לבוש? (דני מרון)

הרכבים
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אריק סאבו, טל כחילה (אבישי כהן 46), מיקי סירושטיין, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, אור וקנין (ציון צמח 62), יוסי בניון, יעקב בריהון (אנתוני וארן 60), עידן ורד (חן עזרא 46),  איתי שכטר (אמיר עגייב 70)

הפועל אשקלון: ליאור חדריאן, אלעד גבאי, ברניסלאב יובאנוביץ' (טל מכלוף 46), אבי מלכה, עוז ראלי, מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש (שון מלכה 46), רודי חדד (אליאור סיידר 62), מושיקו לוגסי (אריאל פנייה 71), טל איילה, יוסיפ איבנצ'יץ' (ירדן אבוחצירה 62).

מהלך המשחק
דקה 8 – פריצה סולנית של ורד נבלמה בקלות, שתי דקות אחר כך עשה בריהון פעולה אגואיסטית משלו וזכה לאותה תוצאה.

דקה 15, 0:1 לאשקלון – התקפה ראשונה של אשקלון הסתיימה בפריצה של גבאי מימין והעברת כדור רוחב לעבר חדד שבעט שטוח וחזק לפינה מ-12 מ'. לקליימן לא היה סיכוי.


ראלי וחדד פצחו בריקוד (דני מרון)

דקה 20 – כחילה נפגע בהתנגשות עם איבנצ'יץ' ויצא לעוד חבישה בראש. הבלם ושחקן הנשמה הבית"רי מסיים כמעט כל משחק עם תחבושת.


דקה 24
– בריהון נתן כדור לשכטר אבל לא רץ אתו והחלוץ הסתבך עם עצמו ברחבה ובזבז הזדמנות מצוינת.

דקה 31 – סאבו הגביה מימין, שכטר השאיר לאחור אבל את הבעיטה של ורד חדיריאן הדף לקרן.


דקה 36
– נעים התווכח עם השופט הרביעי גרינפלד על כדור חוץ. השופט הראשי יפת ניגש אליו כדי להזהיר, אבל מאמן אשקלון המשיך לרתוח ועף ליציע.


כך זה התחיל (דני מרון)


וכך זה נגמר (דני מרון) 

דקה 46 – נעים גם לא נרגע במחצית והתפרץ לעבר יפת: "אל תשחק אותה גדול". השופט ענה למאמן אשקלון וההדים יגיעו כנראה לבית הדין המשמעתי.

דקה 53 – גבאי, הטוב באשקלון, שוב השאיר להייסטר אבק אבל איבנצ'יץ' הצליח איכשהוא להחמיץ משני מטרים. למזלו הוא גם היה בנבדל.


דקה 55, 0:2
– אבישי כהן נכשל בהרחקת כדור פשוט ברחבה ואיבנצ'יץ' ניצל את המתנה כדי לבעוט בסיבוב לקורה הקרובה ופנימה.


אשקלון חוגגת על קלטינס (דני מרון)

דקה 62 – עזרא שהפיח הרבה אנרגיה עם כניסתו, הגביה קרן והמחליף הנוסף וארן נגח סנטימטרים מהקורה.

דקה 64, 2:1 – עזרא פרץ לרחבה, העביר לצמח שבנגיעה הראשונה שלו הסתובב על המקום ובעט לקורה ופנימה.

 

צמח מודה לעזרא על הבישול (דני מרון)


דקה 75
– חדיריאן רשם שלוש הצלות בשתי דקות לאחר שהדף שלוש פעמים לקרן בעיטה של הייסטר ממרחק, של עזרא מקרוב וזינק לרגלי של וארן. יש שוער מחליף באשקלון.  

דקה 88 – שון מלכה תעתע בקלטינס ברחבה והעביר כדור מצוין לסיידר שבעט חלש לידיים של קליימן.


דקה 89
– עזרא, שוב הוא, פרץ מימיו והכניס מסירת עומק לצמח שבעט מבלי לעצור אבל מעל לשער.


גבאי (מימין). המצטיין באשקלון (דני מרון)




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי