נעים: "לא תמיד מצליח לשלוט בעצמי". בניון: "רוצה לנצח את מכבי ת"א"

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

מאמן הפועל אשקלון התנצל בפני צוות השיפוט לאחר שהורחק ב-1:2 על בית"ר ירושלים. הקשר הוותיק: "אסור לתת לתוצאה להשפיע עלינו". מימר: "מבטיח שבמחזור הפתיחה ניראה אחרת"

(גודל טקסט)
 הפועל אשקלון ניצחה הערב (שבת) את בית"ר ירושלים 1:2 במסגרת גביע הטוטו. יובל נעים, מאמן המנצחים שהורחק לאחר שהתעמת עם אלון יפת, אמר לאחר המשחק: "זה לא היה צריך לקרות, זה היה מיותר. בכדורגל יש הרבה אמוציות. הייתי אצל הצוות בחדר ההלבשה לאחר ההתמודדות וביקשתי סליחה כי ההתנהגות שלי לא הייתה במקום. השופטים חייבים להבין שהמאמנים בלחץ וזה חלק מהמשחק. זה גביע הטוטו, אבל בליגה הם לא צריכים להחמיר. התפרצתי על הקוון ושאלתי איך הוא לא ראה. שופטים עושים טעויות וזה חלק מהמשחק. אני מקווה מאוד שיתחשבו בי ואעמוד בשבוע הבא על הקווים".


על כך שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לו: "אני רוצה לשלוט בעצמי, אבל לא תמיד מצליח. אשקלון נראתה הרבה יותר טוב היום. התוצאה פחות חשובה, אבל תמיד טוב לנצח. היו הרבה דברים טובים ואני מאוד מרוצה. מה שחשוב זה הליגה ולשם אנחנו כמובן מכוונים. היציאה המהירה מהגנה להתקפה, זה מה שאני לוקח מהמשחק הזה. עבדנו על זה כל השבוע והגענו להמון מצבים. שלטנו בהרבה דקות ושיחקנו טוב. שיחקנו נגד קבוצה עם חלק קדמי שהוא אחד הטובים בליגה. בית"ר זו קבוצה גדולה, אני יודע לתת כבוד, הם יהיו חזק בצמרת".




המטרות לעונה הקרובה: "לא יהיה לנו קל להישאר, אני לא אוהב לשמוע את זה בכלל. מה שעשינו בשנה שעברה נגמר. אם מישהו חושב שהפועל אשקלון יכולה לא לתת מעצמה 110% והתוצאות יבואו, טועה. אם נמשיך בדרך הזו ונעבוד קשה, התוצאות יבואו".



מימר. "ניראה טוב יותר" (דני מרון) 


ומנגד, מאמן המפסידה, שרון מימר: "ראיתם את ההרכב שבו שיחקנו ואת החילופים. המטרה הייתה להמשיך ולתת דקות משחק לשחקנים שלא מרבים לשחק ועשיתי זאת היום".


על ההפסד: "עם עוד טיפת מזל, היינו יוצאים מפה עם ניצחון. זה לא סוד שאנחנו מחפשים שחקן הגנה זר כדי שייצב לנו את החלק האחורי. אשר להתקפה, יש לנו שחקנים טובים אבל אנחנו מחפשים חלוץ ושלומי ארבייטמן בהחלט בא בחשבון".



שחקני אשקלון חוגגים (דני מרון) 


לקראת משחק פתיחת העונה בשבוע הבא מול מכבי תל אביב: "אנחנו מתחילים את הליגה מול קבוצה חזקה ואני מבטיח שניראה אחרת מאיך שנראינו היום. אם נפתח טוב את העונה, למרות שזאת מכבי תל אביב, זאת תהיה דחיפה גדולה קדימה".


אשר למקרה הלא נעים בסוף השבוע עם הנחת מטען הדמה בפתח ביתו של הבעלים אלי טביב: "דיברתי עם אלי. הוא עבר מקרה מאוד לא נעים, משהו שלא היה צריך להיות. אנחנו מקווים שהוא יישאר חזק ולא ייפול מהדברים הלא נעימים והמיותרים האלה".



בניון. רוצה לתת את המקסימום בכל משחק (דני מרון) 


"היום הלך לנו קצת פחות טוב", סיכם שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון. "החמצנו כמה מצבים והתוצאה הייתה יכולה להיראות אחרות. בחלקים גדולים שיחקנו טוב, אבל לא עשינו הגנה וחטפנו משני מצבים. יש משחקים כאלה בגביע הטוטו, ידענו שעלינו לשלב הבא וקשה להביא 100%. הפנים לליגה, זה הדבר הכי חשוב".


לקראת פתיחת העונה מול מכבי ת"א: "אנחנו מוכנים לליגה וכמובן אסור לתת לתוצאה כזו להשפיע עלינו. יש לנו משחק קשה נגד קבוצה חזקה מאוד. אני מצפה מעצמי בכל משחק ובכל אימון לתת את המקסימום כמו שעשיתי לאורך כל השנים. אני שואף לשחק בכל משחק. בכל דקה שאהיה על המגרש אעשה את המקסימום".


על המשחק נגד מכבי תל אביב: "כמובן שזה קצת יותר מיוחד. רק לפני חודשיים עזבתי את הקבוצה. יהיה נחמד לחזור לאצטדיון בנתניה ולראות את השחקנים. כל אחד רוצה לנצח. אני מקווה שהתוצאה תהיה לטובתינו ונעשה את המקסימום. הדרך עוד ארוכה, זה רק המחזור הראשון".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי