שביעות רצון בהפועל עכו: "הוכחנו שאנחנו ראויים לליגת העל"

עכו
עכו | ערן לוף

העולה החדשה מרוצה אחרי המסע בגביע הטוטו. דורה שואף לסגור חיזוק, התבלטות לגבי הבוסני, הנבחן יצורף אך ייתכן ויושאל

(גודל טקסט)

הפועל עכו אמנם עלתה לשלב הבא בגביע הטוטו כבר לפני המשחק מול מכבי חיפה אך עדיין בחר המאמן שלומי דורה להעלות עם ההרכב החזק ביותר בכדי לערוך מבחן אחרון לפני משחק הליגה מול בני סכנין (ראשון, 19:00). במועדון היו שבעי רצון מהיכולת של השחקנים בעיקר במחצית השנייה ועל כך שהוכיחו אופי כאשר חזרו מפיגור כפול. "הוכחנו שאנחנו ראויים לליגת העל וכל אלה שזלזלו בנו אכלו את הכובע", אמרו במועדון.

מי שפחות התלהב הוא המאמן שלומי דורה שמודע לכך שהקבוצה טרם התחברה ועדיין חייבת חיזוק הן בגזרת השחקנים יהשראלים וגם לגבי שחקנים זרים. בעכו ממתינים להתפתחויות במכבי חיפה ואם אכן הירוקים ידללו את הסגל בעכו יבקשו להשאיל את השחקנים. גם העובדה שהסוכן דודו דהאן שהיה מסוכסך עם הבעלים הירוק, יענקל'ה שחר הפשיר את היחסים, עשויה לסייע.

החלוץ סם אלישע ששיחק 61 דקות ככל הנראה יוחתם לקבוצה ויהפוך לזר השישי. בעכו אמנם שיבחו את השחקן אבל טענו כי אם ימצא זר טוב יותר, אלישע יושאל לקבוצה אחרת. התלבטות נוספת היא בגזרתו של פייסל מוליץ שנכנס כמחליף וכבש את השער השיוויון. מוליץ הרשים את אנשי עכו אך בצוות המקצועי היה מי שטען כי אין צורך בחלוץ מסוג זה ולכן יכול להיות שעכו תוותר עליו.


עכו מוכנה לליגה? דורה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי