הייסטר מרוצה: כרגע אנחנו במקום שבית"ר ראויה להיות בו

בית"ר
בית"ר | עדי אבישי

מגן בית"ר אחרי ה-1:2: "אלי כהן מקצוען". לבנדה: "מכירים את היכולת של אדגר,אין כאן עניין של אגו". רפואה: "קיבלנו גול שלא מתאים לליגת העל, אצטרך לחשוב מחוץ לקופסא". צפו באוהדים חוגגים. גם התקציר בפנים

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים המשיכה הערב (שני) לדהור עם 1:2 על מכבי פתח תקווה. המאזן מושלם ויש גם ניצוצות על כר הדשא. ז'אורז'יניו והייסטר כבשו, אבל פול אדגר אותו הגדירו בבירה כ"כוכב כדורגל" נכנס לבכורה והדליק את האלפים ביציעי המושבה. המאזן אחרי שלושה מחזורים: 9 נקודות. עם אלי כהן ביציע וסטטיסטיקה שמעידה שעם כזה מאזן הקבוצה מהבירה גם זוכה באליפות, הצהובים-שחורים אולי יכולים לפנטז.


המאמן המאושר, גילי לבנדה אמר: "הוכחנו המון אופי. שיחקנו טקטית חכם. ידענו לסגור את האמצע ולצאת קדימה. שמח שזה השתלם ולנו בסוף".




על המחליף פול אדג
ר: "הוא שחקן מצוין, אנחנו יודעים את האיכות שלו, יש לו מסירה נהדרת. גם קלאודימיר היה טוב".






המעורבות של אלי כהן: "דיברנו במחצית ותוך כדי המשחק הצלחנו לתקשר. רק במחצית הכנו אופציות וזה מה שהיה, לא תיקשרנו תוך כדי המשחק".


הקרדיט לניצחון: "הקרדיט הוא של כולם. הצוות, השחקנים הקהל. אין סיבה שלא נצליח. אין כאן אגו. שמח מאוד שאלי כהן הצטרף והוא רק יכול לעזור לנו".



אדגר והחברים החדשים חוגגים (עדי אבישי)


הסיכויים לזכות באליפות: "זו פתיחה מצוינת, מוקדם לדבר. בית"ר תמיד שואפת למעלה".


כובש שער הניצחון מרסל הייסטר הוסיף: "הרגשה מדהימה. אני שמח בשביל הקבוצה. הגענו כדי לתת הכל ואני יותר שמח כי כבשתי אבל מה שחשוב זה הקבוצה. לא היה קל, ספגנו אדום, היינו צריכים לשנות משהו והסיום היה שמח".


השינוי לעומת העונה שעברה: "רצינו להביא את בית"ר לאן שהיא צריכה להיות. כרגע אנחנו שם ונקווה להישאר שם כמה שאפשר".



הייסטר, "הכל אפשרי בכדורגל" (עדי אבישי)


התוספת של אלי כהן: "אני לא מכיר את אלי כהן. הוא מדבר הרבה, הוא רוצה שכולם יהיו מקצועניים. זה נהדר".


אליפות: "בכדורגל הכל אפשרי. לא יכול לומר שזה יקרה כי זה רק מחזור שלישי. אני מקווה שזה יקרה".


המאמן המנוצח קובי רפואה שספג הפסד נוסף אמר: "שיחקנו לא חכם. קיבלנו שער מטעות בהגנה, גול שלא מתאים לליגת העל. לא ציפינו לפתוח ככה. אצטרך לחשוב מחוץ לקופסא כנראה כדי לשנות".


החילופים: "בדיעבד הייתי צריך לשנות לפני. עשינו טעות וקיבלנו גול. אין ברירה, נמשיך הלאה. אני מבין את הציפיות ונרים את הקבוצה".



אבידור על הרצפה, פתח תקווה שוב מעדה (עדי אבישי)


החולשה בהגנה: "אנחנו עובדים בלי הפסקה. קיבלנו גול שלא מתאים לקבוצה בליגת העל. זה הסגל שלי ואני בחרתי את השחקנים ולא אתרץ. נעבוד עד שזה יתחבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי