בן שהר צפוי לפתוח נגד פ"ת: "אם אקבל דקות ארגיש חד"

בן שהר
בן שהר | ערן לוף

האלופה נערכת לרבע גמר גביע הטוטו בשבת, אליו תגיע ללא שבעה שחקני מפתח שיצאו למשחקי נבחרותיהם. החלוץ אמר לקראת ההתמודדות: "זו הזדמנות לשחקנים שלא משחקים מספיק בדרך כלל"

(גודל טקסט)

על רקע סערת שיר צדק, הפועל באר שבע תתארח במוצאי שבת אצל מכבי פתח תקווה (21:00), במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, ותנסה לשפר את מצב הרוח.


מדובר במשחק בודד שהמנצחת בו תעפיל אוטומטית לחצי הגמר, והאדומים מגיעים ללא שבעה שחקנים מרכזיים – ארבעה השוהים עם נבחרת ישראל (מליקסון, איינבינדר, אלו ואלחמיד), שניים עם ניגריה (וואקמה ואוגו) ואחד עם הונגריה (קורהוט). בנוסף ניב זריהן פצוע ובספק למשחק.

 

מאמן האלופה, ברק בכר, התכונן למפגש: "לא אידיאלי להגיע עם סגל חסר. אנחנו שמחים שיש הרבה שחקני נבחרת אבל לא שמחים מכמות הפצועים. בסופו של דבר זה משחק חשוב – רבע גמר גביע, כך שנעשה הכל וניתן הכל כדי להשיג תוצאה טובה ולעבור".


בן שהר. מוכן לחזור

בן שהר. מוכן לחזור (ערן לוף)


החלוץ בן שהר, שחזר מהפציעה בכתפו והיה מנקודות האור בהפסד לויקטוריה פלזן, וצפוי לפתוח במושבה, עדכן: "אני מרגיש טוב יותר ומצב הכתף השתפר. גם מבחינה פיזית אני מרגיש טוב, ועם דקות משחק ארגיש הרבה יותר חד. אני שמח להיות חלק מהקבוצה".


על החיסורים הרבים: "אנחנו מאוד שמחים שיש הרבה שחקנים בנבחרות. זאת הזדמנות טובה לשחקנים שחזרו מפציעות או שלא משחקים מספיק להראות את היכולת שלהם. זה משחק חשוב ואנחנו רוצים לנצח. אנחנו הפועל באר שבע ואנחנו רוצים לזכות בכל התארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי